Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alane schreef:Voor de zoekende onder ons:
http://www.hofauktion-borgmann.de
Top afstamming voor wat de gek ervoor wil geven.
lisch schreef:dees ik heb het ook niet over een korte tijd.. maar dat er wel merries zijn die je na fok rustig op kan pakken en de training opbouwen..
ik snap je punt heel goed hoor! daar niet van maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor nivo je wilt en in hoe zn tijd..
RyantJ schreef:Goedenavond! Ik wil mij graag even melden bij dit topic! Daar ik ook bezig ben om een nieuw paard te kopen
Ik heb een afstammeling van Oscar op het oog, leuk ding, donker bruin, 4 jaar, merrie... Morgen de keuring. Nog punten waar ik extra op moet letten volgens jullie, kwa 2 en 3 tjes?
Alane schreef:Er is geen handvol maar een land vol met paarden.
Is het paard ooit naar een stamboek opname geweest?
Het is een nobel streven van de fokker dat hij zijn geld eruit wil hebben, maar als het dier niet bijzonder is, is het wat de gek er voor geeft. En volgens jouw omschrijving is het dier niet bijonder, behalve dat je weet waar het geboren is en bij wie, je weet dus de geschiedenis.
Daarbij komt wat wil je er mee gaan doen?
Is het dier zeer braaf en betrouwbaar en je zoekt een maatje voor recreatie,rd.
Heb je ambities die het paard niet kan waarmaken is 100 euro nog te veel voor het paard.
Lees net je 2 post, en ik zeg vasthouden aan jouw bedrag en laten staan als de fokker niet wil zakken.
Marrit89 schreef:Ik heb indraad besloten bij mijn bedrag te blijven, puur omdat het paard in mijn ogen en volgens diverse kenners en fokkers niet meer waard is. Kan wel meegaan in het emotionele stuk, maar daar heb ik niets aan.
ikke schreef:Marrit89 schreef:Ik heb indraad besloten bij mijn bedrag te blijven, puur omdat het paard in mijn ogen en volgens diverse kenners en fokkers niet meer waard is. Kan wel meegaan in het emotionele stuk, maar daar heb ik niets aan.
Quality remains, long after the price is forgotten...........
Als het paard qua karakter echt zo goed is als je beschrijft, dan is dat ook wat waard.