elfje72 schreef:Waar is interesse in?
Roept u maar!!
bruine brillant, de bruin met roze streep deken en de burgundy brillant.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Damelza schreef:ik heb vandaag de p&s binnengekregen met de folders van eurostar en pk. bij eurostar wel een leuke rijbroek, jas, polo en winterdeken gezien maar het is niet zo'n hele bijzondere collectie. PK vind ik zelf nooit zo leuk dus dit keer ook niet.
eskadron is wel leuk, even kijken wat ik wil
x_Elise schreef:Jaan81 schreef:En toch zal die dan wel enorm goed verkocht worden, denk ik zo. Tis en blijft een dralon....
Ook alleen maar omdat iedereen 'ineens' gek is op Eskadron en betaalt voor lelijke spullen met een naampje erop..
Lioony schreef:Eurostar is gaaf zeg!! Weet iemand hoeveel grams die staldekens zijn?
elfje72 schreef:Hier vast wat richtprijzen van de Eskadron wintercollectie:
Bicolor polopads €70,-
Brilliants €52
Cottons €27,-
Halsters met bont €39,-
Bicolor fleece deken €70,- ?
Lauraennala schreef:elfje72 schreef:Hier vast wat richtprijzen van de Eskadron wintercollectie:
Bicolor polopads €70,-
Brilliants €52
Cottons €27,-
Halsters met bont €39,-
Bicolor fleece deken €70,- ?
hoeveel zijn de halster inclusief touw met ketting?![]()
En van die blauw met rood, die middelste deken met die streep ?![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaat dit mij heeeeeel veel geld kosten
Ben helemaal in love op de blauw - rood
elfje72 schreef:Ik verkoop alleen halstertouwen bij de halsters, richtprijs rond de €8,50.
Vorige keer wilde iemand perse een hengstenketting en liet me er mee zitten.
De deken die je bedoeld is denk ik de bicolor fleece deken.
Lauraennala schreef:elfje72 schreef:Ik verkoop alleen halstertouwen bij de halsters, richtprijs rond de €8,50.
Vorige keer wilde iemand perse een hengstenketting en liet me er mee zitten.
De deken die je bedoeld is denk ik de bicolor fleece deken.
o okee, want ik wil dus ook heel graag de hengstenketting!!
Maar als het niet kan, heb ik pech gehad
En zijn de halsters zonder bond ook bij jou te krijgen?
Lauraennala schreef:@ Nicky, ja, klopt, ik les daar, maar krijg mijn eigen pony ( pony uit mijn profiel ) Ze is niet geschikt voor de lessen, en ik kan niet zonder haar, dus mag ze met mij meeMaar ik hoef gelukkig nooit met ketting te wandelen, maar een paniek haak vind ik ontzettend onhandig, dus daarom liever de ketting, ik doe hem er dan altijd door het ringetje heen en maak hem aan het driekhoekje van de ketting zelf weer vast ( als je me nog begrijp
) En inderdaad ik dacht ook al om het anders bij de paardendrogist te bestellen, maar het duurt nog wel even voordat het daar online staat denk ik!