Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weet niet blijkbaar vind ik het niet zo leuk om vreemde paarden te rijden.
deze pwoon heb ik al 18 jaar.
Het zal wel, wij weten waar we voor betaald hebben.
na 10 galoppasjes viel ze terug in draf en ik had zoiets van dat komt ooit wel nu niet relevant.ingvdh schreef:Als paarden boven budget zijn ga ik of niet kijken of als ik denk dat er over te praten valt eerst even bellen nu, ik heb geen zin om 100 km te rijden om te kijken naar een paard dat ik niet kan betalen.
Daarnaast, als je te veel hebt betaald maar je hebt er een wereldpaard aan is dat ook wat waard toch?
Ik wil graag veel paarden zien op een of andere manier, zou het liefst van alles willen bekijken en dan na afloop een beslissing maken, inpakken en wegwezen.
@ tita Ik wil wel een paard waar ik gelijk weg mee kan rijden, ik zoek een jong paard dus verwacht niet dat alle knoppen erop zitten, maar ik wil wel dat we elkaar "begrijpen". Tot nu toe kon ik op bijna elk paard wegrijden dus dat is vaak het probleem niet. Meer van hoe voelt het aan, veilig of niet, hoe is de reactie op mijn hulpen en wat is het karakter voor zover ik dat kan beoordelen.
edit had je laatste post gemist, als er kleine miscommunicaties zijn vind ik dat niet erg, meer van ik kan de hele galophulp niet vinden, als die dan blijkt te zijn "ga maar heel hard draven dan gaat hij vanzelf in galop" bij een vijfjarige houdt het op.
liedjuh2 schreef:Woehoe!!! helemaal blij!!! ben vandaag weer bij de knapperd geweest!!!! hihi gelijk laten keuren want de DA was daar met al de aparatuur dus kon gelijk mee en hij is helemaal goed gekeurd!!!! Zaterdag gaan we hem ophalen!!!!!

!

! 
Romanoff schreef:http://imageshack.us/photo/my-images/34/38756263.jpg/ Die was van eerste keer rijden.
Zal kijken of ik vanaaf even foto;s kan maken!