Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fanatiek he. Maar goed daarom is mijn nickname ook studiemiep
(je moet toch een hobby hebben, de ene spaart dekjes/vingerhoudjes/kindersurprises speeltjes en ik spaar universitaire titels
)
van mijn paard...slechte timing dus).
mijn peesbeschermers die ik nog had pasten helaas niet optimaal dus daar moet ik nog nieuwe voor hebben. En ik ben nog steeds op zoek naar een fijn zadeldek
wil nog totaal niet lukken..(ik vind die echte PADs sowieso echt te dik....)
....ga vanavond laat wel even rijden
en van te voren lekker tutten/poetsen/knuffelen. 

Ik zit nu in vwo5 en ga volgend jaar naar havo5..

Ik zou bij god nog niet weten wat ik wil gaan doen over 2 jaar
dat de BR event een fijn dekje was (net ietsjes dunner dan zo'n echte pad) maar volgens mij zag ik 1 tje bij de Divoza liggen (een grijze met neon gele bies.....en dat is dus niet mijn smaak
). Ik zoek zwart met "iets" en die voelde wel heel fijn aan. Maar goed wat ik fijn vind aanvoelen misschien vind mijn paard dat wel *piep*....
(een vriendin van mij is van de MAVO, HAVO, HBO, 2 x UNI en promoveert deze week...
dus er is nog hoop).
. Had een prima CITO score (dus basis kon niet weigeren om iig een HAVO advies te geven zodat ik in combinatie met citoscore in brugklas HAVO/ VWO kwam, en op VWO 3 twijfelde de school weer een beetje ook al waren alle punten voldoende-ruimvoldoende (behalve mijn toenmalige mentor die zei dat haalt ze wel....), in VWO prima geslaagd, geen enkele onvoldoende en meerdere 7 en nu zijn wij bezig aan universitaire studie nummer 3
. (en heb zoals altijd prima cijfers 7-8). Dus zo zie je maar weer...er is altijd hoop
) wat ik daar zou kopen was toen ook niet goed, maar blijkt dat hij nu wel 2 erg leuke ruinen heeft staan, dus kijkje kan altijd 
!
Waarom dat haha?
En scheikunde moet ik wel even nog goed op oefenen met chemisch rekenen..
En dan nog ckv eindverslag en ik denk dat ik dan naar stal ga! Even kijken of vriendin ook zin heeft om vanavond nog even rondje te hobbelen!
ik wil hierna iig gaan promoveren (dus onderzoek doen zeg maar) en ondertussen lekker knolhobbelen.

Kan ik gewoon zonder gezeur paard onderhouden etc.
Zo'n saai halster van 10 euro of een paar sokken vind ik dan weer niets..

Zo kan ik m'n nieuwe aanwinst hier niet tonen straks!