Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Claaudy schreef:Ik zoek nog een sportnaam voor mijn merrie.
Het moet met een Z beginnen. Haar stamboeknaam is Zensie.
Ze is 7 jaar en een dressuurpony. Ze is bruin/donkerbruin.
Haar vader is Special D en haar moeder Wensie (v. Pretendent)
Liever een langere (7 of meer letters) of 2 delig.
Bijna alles met Zip- vind ik wel leuk. Of eindigend op een i
Carmuh schreef:en ook ik kan wel wat hulp gebruiken bij het verzinnen van namen.
Wij verwachten in juni een nmprs veulentje, zowel voor merrie als hengst zoeken we een chique naam.
Het word ons eerste gefokte veulentje dus daar misschien iets mee.
Stal Carjo's.... dat komt ervoor te staan en dan dus nog wat erachter, mag met alle letters beginnen, maar de naam mag in totaal maar 24 tekens lang zijn inclusief spaties en leestekens...
Tammy_ schreef:ik heb ook een vraagje... Ik wil dit jaar officieel gaan starten met mijn paardje, en moet daarvoor nog wat papierwerk regelen (o.a. paspoort moet vervangen worden ivm medische pagina en op naam zetting) En toen dacht ik: ik wil ook zijn wedstrijdnaam iets aanpassen...
Het gaat om een Arabische volbloed, AR Noah http://www.allbreedpedigree.com/ar+noah . Ik zoek een naam om achter Noah te plakken, ik zat aan iets Arabisch te denken of iets met de beginletter N, maar ik ben echt niet creatief wat dat betreft...
Quebelle schreef:Semmerd schreef:Omdat we een zwangere doos op stal hebben ben ik opzoek naar een naam
met Mc er voor en nee geen Mc Donalds![]()
Had zelf al een soort van lijstje;
Mc Fellow
Mc Nelly
Mc Callay
Mc Gravin
Mc Kay
Mc Yuna
Mc Dash
Mc Filia
Mc Pulcher
Mc esra
Ben benieuwd wat jullie kunnen bedenken met Mc ervoor,voor een merrie en hengst![]()
Mag best iets chique zijn of meerdere namen
McEwen
McKenzie
McArry
McHorace
McHammer,dan wel als M C ipv 'Mac'
McApple (Mac - Apple,snapjum?)
McLeigh
McIntire
McIntosh
McEver
Carmuh schreef:en ook ik kan wel wat hulp gebruiken bij het verzinnen van namen.
Wij verwachten in juni een nmprs veulentje, zowel voor merrie als hengst zoeken we een chique naam.
Het word ons eerste gefokte veulentje dus daar misschien iets mee.
Stal Carjo's.... dat komt ervoor te staan en dan dus nog wat erachter, mag met alle letters beginnen, maar de naam mag in totaal maar 24 tekens lang zijn inclusief spaties en leestekens...