Ik doe er 20/25 minuutjes over, kan dan mooi binnendoor fietsen, met de auto zou ik 15 minuten onderweg zijn, dus kostenbesparend is mijn keuze dan snel gemaakt!
naomienaran
Geplaatst: 24-04-13 19:29
nu nog ongeveer 20 minuutjes fietsen, over een maandje kan ik ze vanuit me slaapkamer zien staan
xMariaB
Geplaatst: 25-04-13 09:37
bij mn moeder 11 en bij mn vader 4, bij mn vader wordt ik altijd gebracht. Behlave zomers... bij mn moeder moet ik altijd fietsen
Met de auto 10 minuten met scooter 8 minuten omdat ik dan binnendoor kan rijden En op de fiets zo'n 20/30 minuten maar dat doe ik niet meer sinds ik een scooter heb
Kermis
Geplaatst: 03-05-13 16:52
Met de scooter 10 min. Is 3 km Met de auto net zo lang!
Sinds kort heb ik een paardje die eerst 25 minuten ver stond. Nu staat ze 5 minuten van mijn huis, ik ga er lekker elke dag heen heerlijk! (druk leven, dus alle minuutjes die ik over heb worden efficient gebruikt ) Ik ga met de fiets of met de auto. Met de fiets is het iets langer.
Hangt er vanaf waar ze staan, wij verhuizen om de 3-4 maanden tussen twee stukken land De ene ligt bij mij om de hoek, misschien 1km verderop, het andere wel iets verder, 6km.
Nu tijdelijk 1 uur rijden van huis omdat ik mijn paard heb uitgeleend aan een vriendin voor zwangerschap en 01 juni is het nog maar 1 minuut lopen want staan ze in de achtertuin aan de keukendeur bijna;) mijn Minis staan nu nog aan de keukendeur;)