LADPR schreef:Mei en juni staat al vol met katten en honden.
Yep en zo weten wij dat dus, door het blad door te bladeren...
Ze vertellen echt niet van tevoren waar het blad vanaf een bepaalde tijd overgaat. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
onvoorstelbaar dat dit hier ook gebeurt!aafje87 schreef:Ik ben langs geweest en heb alles netjes kunnen afgeven. Uiteraard met handtekening voor ontvangst.
Wat ik wel op zijn minst opmerkelijk vind is dat deze beste man(Dhr. Hoogeboom) het schijnbaar heel normaal vond om mij met klachjtenbrieven en opzeggingen aan de deur te zien!
Dan gaat er bij mij toch wel een vraag komen van, gebeurt dit dagelijks?(het zal mij in ieder geval niet verbazen)
Van diegene die mij de gegevens via PB hebben toegezonden, stuur me even je mailadres, kan ik de gescande uitvoering van hjet ontvangstbewijs zenden.
lillytjuh schreef:Ik wacht nogsteeds op een reactie op mijn aangetekende opzegbrief. Tot op heden niets ontvangen. Dus ik ga er van uit dat ik opgezegt heb, track and trace pagina uitgeprint voor bewijs van ontvangst, dus opgezegt, dus hopelijk ook niet meer ontvangen!
Lightielight schreef:Het mailadres van astrid astrid@atotz.nl klopt ook niet meer... krijg dus steeds mijn mail retour.
Telefoonnummer (0900-6006007) wordt nooit and the never opgenomen (jaja 0,80 cent per minuut)... En dan heb ik daar nog wel twee abonnementen lopen (Horsimo en Moestuin).....