Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jetske_ schreef:Tretorns zijn toch zweeds?
Dat was mijn eerste keus voor lichtblauwe laarzen, ik heb alles afgemail/gebeld. Uit weet ik veel hoeveel verschillende landen t/m de tretorn fabrikant zelf aan toe, maar in het lichtblauw maakten ze ze niet meer en niemand had ze natuurlijk nog toevallig liggen in die kleur ...
Ik vind ze nog steeds wel gaaf. Ook de gewoon bruine, maar voorlopige ben ik wel even voorzien.
Jetske_ schreef:Tretorns zijn toch zweeds?
Dat was mijn eerste keus voor lichtblauwe laarzen, ik heb alles afgemail/gebeld. Uit weet ik veel hoeveel verschillende landen t/m de tretorn fabrikant zelf aan toe, maar in het lichtblauw maakten ze ze niet meer en niemand had ze natuurlijk nog toevallig liggen in die kleur ...
Ik vind ze nog steeds wel gaaf. Ook de gewoon bruine, maar voorlopige ben ik wel even voorzien.
giuliax schreef:ik heb een kleine 2 weken derby's op maat laten maken en besteld. kan echt niet meer wachten tot ze binnen zijn! ik heb een sierkap in zwart lak, een sierneusje (geen lak) en de rits aan de binnenkant.![]()
maar het lijkt me echt mooi om er lak leren sporenriempjes bij te hebben. Iemand een idee waar je ze koopt?
het liefst in de buurt van maastricht, want die van lipica moet ik dan weer heel lang op wachten en mn ouders willen niet voor sporenriempjes naar venlo rijden