Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KimJenda schreef:mijn stalgenootje had gister avond (rond 18.45) via de site een eurostar dek en bijpassende bandages gekocht. Betaling was goed verlopen, nu belde ze vanmorgen naar Ooteman of er iets bij kon nog. Maar dit kon niet want pakketje was de deur al uit, alleen het slechte nieuws.... de eurostar pad was uitverkocht, dus hebben ze alleen de bandages gestuurd (waar ze nu niks aan heeft). Terwijl gister ze wel de pad betaald heeft en toen nog op de site stond. Ooteman heeft wel vandaag gelijk die 40 euro terug gestort. Dus nu maar hopen dat je daadwerkelijk ook krijgt wat je hebt besteld en dat het niet als nog uitverkocht is.
SuzieQ schreef:Zijn er mensen die via ING(giro) hebben betaald? Bij mijn bestelstatus staat namelijk nog steeds niets, terwijl ik wel een mailtje heb gehad dat de betaling was gelukt.
Zou niet de eerste keer zijn dat ik door mijn giro-rekening dingen misloop namelijk haha. (Giro - bank duurt meestal 1 dag met overschrijven)
xxmayleexx schreef:SuzieQ schreef:Zijn er mensen die via ING(giro) hebben betaald? Bij mijn bestelstatus staat namelijk nog steeds niets, terwijl ik wel een mailtje heb gehad dat de betaling was gelukt.
Zou niet de eerste keer zijn dat ik door mijn giro-rekening dingen misloop namelijk haha. (Giro - bank duurt meestal 1 dag met overschrijven)
Staat ook dat ie succesvol is maar ik zie ook niets in mijn bestelhistorie en heb ook nog niets gehoord dat het pakket verzonden zou zijn of iets dergelijks!!
Ik had om 18:21 besteld, misschien dat het rond een bepaald tijdstip verkeerd is gegaan met de bestelstatussen? Het geld is iig al afgeschreven, dus we zien het morgen wel haha
KimJenda schreef:mijn stalgenootje had gister avond (rond 18.45) via de site een eurostar dek en bijpassende bandages gekocht. Betaling was goed verlopen, nu belde ze vanmorgen naar Ooteman of er iets bij kon nog. Maar dit kon niet want pakketje was de deur al uit, alleen het slechte nieuws.... de eurostar pad was uitverkocht, dus hebben ze alleen de bandages gestuurd (waar ze nu niks aan heeft). Terwijl gister ze wel de pad betaald heeft en toen nog op de site stond. Ooteman heeft wel vandaag gelijk die 40 euro terug gestort. Dus nu maar hopen dat je daadwerkelijk ook krijgt wat je hebt besteld en dat het niet als nog uitverkocht is.
bente_ schreef:Jammer dat je deze jas niet kan bestellen.
http://www.ooteman.nl/product.asp?id=51 ... title=Anky Bomber ATC91005
Azzaro schreef:zo dames iedereen tevreden
Ik ben net geweest rijbroek en schoenen gekocht. Was al veel weg. Even met die man zitten praten ze hebben vannacht tot 2 uur door gewerkt om alle bestellingen vanochtend de deur uit te kunnen doen. dus ik zeg ze hebben het druk haha
SuzieQ schreef:Zijn er mensen die via ING(giro) hebben betaald? Bij mijn bestelstatus staat namelijk nog steeds niets, terwijl ik wel een mailtje heb gehad dat de betaling was gelukt.