Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
neveragain schreef:Ik heb, in tegenstelling tot jullie geen geheimen, alles moet onder de tafel geschoven worden, dit gaat niet om haar of om mij dit gaat om een oplossing die er kan komen en die niet aangegerepen is en de reden waarom vind ik stomweg idioot! Alleen omdat mensen ons niet kennen? omdat mensen niet achter onze gedachtes staan?? nee, dankje
Cheveyo schreef:neveragain schreef:Ik heb, in tegenstelling tot jullie geen geheimen, alles moet onder de tafel geschoven worden, dit gaat niet om haar of om mij dit gaat om een oplossing die er kan komen en die niet aangegerepen is en de reden waarom vind ik stomweg idioot! Alleen omdat mensen ons niet kennen? omdat mensen niet achter onze gedachtes staan?? nee, dankje
PB !!!!
neveragain schreef:Cheveyo schreef:
PB !!!!
Nee!! Ik laat me niet dwingen!
neveragain schreef:Dan fikt alles maar op hoor!! Op een gegeven moment heb ik ook alles gedaan wat ik kan! Maar het dat jullie niet van je pad af kunnen voor het algemeen belang is gewoon raar!
neveragain schreef:Dan niet, ik zou alleen heel erg goed opletten
neveragain schreef:Dan niet, ik zou alleen heel erg goed opletten
neveragain schreef:Dan fikt alles maar op hoor!! Op een gegeven moment heb ik ook alles gedaan wat ik kan! Maar het dat jullie niet van je pad af kunnen voor het algemeen belang is gewoon raar!
neveragain schreef:Heb ik al gedaan, al lang
Lame schreef:neveragain schreef:Dan niet, ik zou alleen heel erg goed opletten
Heerlijk die dreigementen van je!!! Voer je ze ook zelf uit???
neveragain schreef:ik dreig niet ik waarschuw en dat daar niks mee gedaan gaat worden is gewoon raar
neveragain schreef:ik dreig niet ik waarschuw en dat daar niks mee gedaan gaat worden is gewoon raar
neveragain schreef:Jullie doen maar maar als dit genegeert blijft worden fikt in februari alles op en DAT wil ik voorkomen! SNAP DAT DAN ES EEN KEER!
terorita schreef:ik vindt jouw "voorspelling" meer als een dreigement overkomen
neveragain
terorita schreef:ik vindt jouw "voorspelling" meer als een dreigement overkomen
neveragain