Wat een prachtige berichten weer, iedereen ontzettend bedankt voor de lieve steun. Zo fijn om te lezen.
Aurora heeft ook echt veel harten geraakt zo te lezen.
Uiteraard blijf ik in dit topic doorgaan met haar twee prachtige veulens. Die hebben een goed leven, zonder ellende op welke manier dan ook. Dat alleen maakt het al allemaal waard. 
Geen puf nog voor een uitgebreid stuk, het hakt er emotioneel erg in. Gisteren is haar lichaam opgehaald. De typische kleine dingen doen zeer, haar halster weghangen, haar niet hoopvol bij de perenboom zien staan. Rory in haar eentje zien liggen slapen.
Maar jullie hebben nog flink wat Nouri fotos tegoed, alweer van een paar weken geleden. 
Hij wordt echt een paard nu, niet meer een harig eendje, de zwaan wordt zichtbaar. Net zo lief als hij knap is, hij komt direct aan voor knuffels om dan uitgebreid gekke bekken te trekken. Hij wordt ook steeds stoerder in de kudde en heeft een vriendinnetje in 1 van de trainingspaarden gevonden. Zo fijn. 
Ondertussen 146cm op de schoft en 150cm op de kont, hij groeit lekker.
Kijk hem dan  

Rory doet het echt ontzettend knap. Ze is nu 3 dagen moederloos en is alweer gesetteld in een nieuw ritme. Ze boft met een hele lieve groep, loopt voornamelijk achter merrie Mira (bij een aantal bokkers ook wel bekend denk ik) aan die als een moeder is voor haar. Heel zorgzaam en lief. 
De eerste 2 dagen mocht ze met een beetje hulp zelfs drinken bij IJslanders Fenja en Jona als ze het moeilijk had en opzoek ging naar haar moeder. Ze waken over haar en ze is veel met haar IJslander 'broertjes' bezig.
En verder staat ze veel met Nouri. Die twee hebben een ontzettend lieve hechte band. 
Ze heeft het af en toe nog wat moeilijk en is stilletjes, niet haar vrolijke aanhankelijke zelf maar wat verloren. Gelukkig heeft ze zulke lieve merries die voor haar zorgen, ze komt er wel weer overheen.
Aurora leeft echt voort in haar twee geweldige veulens. Ze heeft zelf het mooiste jaar van haar leven gehad denk ik en haar veulens hebben het leven wat zij en Nosey ook zo verdiende. 
Kleine dappere Rory...

Bij haar pleegmama's drinken, het is wat diep bukken...

Ze is al een aardig stuk groter dan Jona..