Ik vind hem echt super leuk
Nadine: heel veel sterkte!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Prop heeft nu het hoofdstel om van mijn vorige paard, maar zijn hoofd is nog net iets verfijnder. Nu aan het proberen of ik nog iets anders heb wat tijdelijk goed past.. zo irritant dit.
hiphorse schreef:Sterkte Nadiine__x
@theadora99 is dat blauwe zadel nou zo klein of is sep nou zo groot![]()
Afgelopen weekend met bas los geprobeerd, hij snapt nog niet dat je dan kan lopennou is bas een pony die het liever rustig aan doet
![]()
[ [url=m/TobrMs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hangen doen we al niet meer, het is nu echt gewoon krukje erbij en opstijgen. Hij wilde ook best wel wandelen, dus beide kanten op een aantal rondjes gestapt. Gewoon aan een lang teugeltje met veel koekjes en knuffels tussendoor, maar ook af en toe even doorstappen waar hij liever weer stil zou gaan staan. Hij begint echt de beenhulp al te begrijpen, even mijn been aanleggen en hij ging weer
Rianne1807 schreef:Oh ben zo blij![]()
Solana is vandaag rontgonologisch helemaal goed gekeurd
xLiez schreef:Zijn er hier mensen die TRT method volgen/hebben? Het is nu voor 250 en ik twijfel enorm. Is het echt wat? Ik heb gewoon les met mijn jonkie maar wil ook graag zelf meer kennis op doen!
xLiez schreef:Zijn er hier mensen die TRT method volgen/hebben? Het is nu voor 250 en ik twijfel enorm. Is het echt wat? Ik heb gewoon les met mijn jonkie maar wil ook graag zelf meer kennis op doen!