Poosje81 schreef:Even een vraagje tussendoor, hopelijk is dat geen probleem.
Mijn dochter loopt hier stage op een bedrijf waar ze 2 ruinen hebben staan, volle broers.
Beide kruising freiberger X PRE, waanzinnig gave paarden. Beide nog dus daar gefokt en opgegroeid, zo op het eerste oog kerngezond, bonken maar toch elegant, goed aan de maat (165 +)
Mijn dochter wil heel graag de jongste (van 2016) maar de oudste (2015) komt ook te koop.
Wat zou een beetje reële prijs zijn voor die oudste. Schimmel, is recent bij trainingsstal geweest om zadelmak te worden gemaakt, wordt nu doorgereden en zal binnenkort ook worden ingespannen.
Foto kan ik binnenkort wel plaatsen, maar daar zou ik eerst toestemming voor moeten vragen.
In geval van super braaf en ongecompliceerd zou ik toch wel tussen de 6 en 7K gaan zitten in deze markt.
Niet happig zijn op RX keuren als verkoper snap ik in deze markt ergens ook wel.
Ik denk dat ook verkopers er praktisch tegenop zien, omdat er heel veel kopers willen dat je je aard naar een kliniek rijdt om te keuren. Dat kost ook een hoop tijd en moeite natuurlijk.