Ik vind Gerrit erg leuk maar hij mag toch wel een mooiere naam hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Ik zit ook al ruim boven wat ik eigenlijk wilde. Maar kwam er al heel snel achter dat helemaal niet haalbaar was. Maar nu blijkt dat zelfs voor dit bedrag het een uitdaging gaat worden. Ik ga niet kopen om het kopen. Maar ik sta uiteindelijk al een jaar nagenoeg stil ivm ziekte van mijn merrie. Vooral nu met dit mooie weer kriebelt het enorm om weer te kunnen rijden. Zelfs nog naar een manegeles gekeken voor de corona aan. Maar dat wil je echt niet. Je gaat 20 jaar terug in de tijd, vreselijk!
MISTRAL94 schreef:Ik zit ook al ruim boven wat ik eigenlijk wilde. Maar kwam er al heel snel achter dat helemaal niet haalbaar was. Maar nu blijkt dat zelfs voor dit bedrag het een uitdaging gaat worden. Ik ga niet kopen om het kopen. Maar ik sta uiteindelijk al een jaar nagenoeg stil ivm ziekte van mijn merrie. Vooral nu met dit mooie weer kriebelt het enorm om weer te kunnen rijden. Zelfs nog naar een manegeles gekeken voor de corona aan. Maar dat wil je echt niet. Je gaat 20 jaar terug in de tijd, vreselijk!
Spaansepony schreef:MISTRAL94 schreef:Ik zit ook al ruim boven wat ik eigenlijk wilde. Maar kwam er al heel snel achter dat helemaal niet haalbaar was. Maar nu blijkt dat zelfs voor dit bedrag het een uitdaging gaat worden. Ik ga niet kopen om het kopen. Maar ik sta uiteindelijk al een jaar nagenoeg stil ivm ziekte van mijn merrie. Vooral nu met dit mooie weer kriebelt het enorm om weer te kunnen rijden. Zelfs nog naar een manegeles gekeken voor de corona aan. Maar dat wil je echt niet. Je gaat 20 jaar terug in de tijd, vreselijk!
Ik overweeg om mijn merrie over 3/4 maanden te verkopen. Ik heb zelf geen klik mee, altijd ruzie onder het zadel. Mocht je tegen die tijd niks hebben. Laat zich door iedereen makkelijk te bewerken, behalve met mij. Maar ze moet eerst nog veulenen over 4 weken.
MISTRAL94 schreef:Spannend Robinxfellow je eerste bezichtiging of heb je al meer paarden bekeken?
N0a schreef:robinxfellow schreef:Ik ga morgenmiddag kijken bij een 12 jarige ruin.Ben benieuwd!
Spannend, wat voor 1?
Spaansepony schreef:Ik heb nog een mooi dier in België voorbij zien komen. Wel een wat duurdere prijs. 6500,-
Klopt helemaal wat ik ik altijd zoek en zo verliefd op ben.
http://link.2dehands.be/m1541049374?utm ... nt=app_ios
MISTRAL94 schreef:Tjonge 2 maand onder het zadel en dan al zeggen het paard blijft mij testen? Heel leuk dier! Wel eczeem dat vind ik dan wel weer eng.
robinxfellow schreef:Ik ben vandaag dus wezen kijken bij een 12 jarige rijnlander ruin. Hij was over het algemeen best rustig en schrok nergens van. Dus leek me veelbelovend, alleen met rijden begon die alsnel met hoofdschudden en het klapperen van zijn lip/mond. Volgens de eigenaresse deed hij dat uit trotsheid maar ik irriteerde me er best aan want daardoor was hij niet erg makkelijk te rijden. Ook merkte ik dat hij toch groter is dan dat ik zelf fijn vind, grote passen/galopsprongen die ik niet lekker kon uitzitten. Ook nog stukje langs de weg gestapt en daar was hij dan weer heel braaf en nuchter, maar wel steeds dat met z'n hoofd, Ik zou nog even overleggen met een collega die er meer van weet maar in de auto had ik eigenlijk al zoiets van; nee, dit is hem niet dus ik ga niet nog een keer kijken. Dus moet weer verder opzoek..
CalipsoLover schreef:Spaansepony schreef:Ik heb nog een mooi dier in België voorbij zien komen. Wel een wat duurdere prijs. 6500,-
Klopt helemaal wat ik ik altijd zoek en zo verliefd op ben.
http://link.2dehands.be/m1541049374?utm ... nt=app_ios
Stille meelezer kruipt even van onder haar steen![]()
Vind 6500 niet ontzettend duur voor zo'n paard. Is idd een knap dier!MISTRAL94 schreef:Tjonge 2 maand onder het zadel en dan al zeggen het paard blijft mij testen? Heel leuk dier! Wel eczeem dat vind ik dan wel weer eng.
Eczeem is met de juiste kennis wel goed te doen hoor, het is niet leuk, maar ik zou er mijn droompaard niet voor laten staan. Vind het wel gewoon een eerlijke advertentie, zie op de foto's dat het meisje nog redelijk jong is. Dus misschien heeft ze gewoon een verkeerde inschatting gemaakt.
MISTRAL94 schreef:De leeftijd maakt ook wel dat ze vaak nog niet snappen hoe het werkt. Maar goed voor het dier misschien beter zo. Met een beetje geluk kun je de eczeem onder controle krijgen. Ik heb een stalgenoot gehad met en fjord die echt alles open had tot bloedens aan toe. Ondanks allerlei supplementen en dekens aan toe. Ik vond dat dier onwijs zielig. Zoveel jeuk en moet ook pijn geven als het open is.. Die dieren horen thuis aan zee. En als het niet onder controle te krijgen is zoals bij die Fjord vind ik het eerlijker om het dier te laten hemelen dan alles weg te halen waar hij aan kan krabben. Ellende krijg je vanzelf dat hoef je niet te kopenIk zou er teveel zorgen van hebben, in ieder geval.
robinxfellow schreef:Ik ben vandaag dus wezen kijken bij een 12 jarige rijnlander ruin. Hij was over het algemeen best rustig en schrok nergens van. Dus leek me veelbelovend, alleen met rijden begon die alsnel met hoofdschudden en het klapperen van zijn lip/mond. Volgens de eigenaresse deed hij dat uit trotsheid maar ik irriteerde me er best aan want daardoor was hij niet erg makkelijk te rijden. Ook merkte ik dat hij toch groter is dan dat ik zelf fijn vind, grote passen/galopsprongen die ik niet lekker kon uitzitten. Ook nog stukje langs de weg gestapt en daar was hij dan weer heel braaf en nuchter, maar wel steeds dat met z'n hoofd, Ik zou nog even overleggen met een collega die er meer van weet maar in de auto had ik eigenlijk al zoiets van; nee, dit is hem niet dus ik ga niet nog een keer kijken. Dus moet weer verder opzoek..