Ik denk dat in elke tak van de paardensport dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen. Het is maar hoe je het zelf relativeert. Ik vind de westernsport echt geweldig. Juist het samenwerken met je paard ervaar ik als veel fijner in de western. En ik vind quarters geweldig. wat mij betreft het mooiste ras dat er is
. Maar ik ben het met jullie eens. pleasure in Amerika is heel onnatuurlijk. Zo ook de kleine reiners met de dikke cowboys erop. En ja, er is nog steeds een trend van beleren met 2. Daar ben ik het absoluut niet mee eens!

Ik vind zelf dat het in de basis eigenlijk weinig verschilt, ik probeer bij Koda wel de neckreining mee te pakken want dan kan ik straks lui buitenrijden met één hand
heb ook de nodige kilometers op de teller vanuit vroeger, maar loop er vooral tegenaan dat ik sinds mijn ongeluk een paar jaar geleden niet meer zo dapper en flexibel ben dan vroeger, dus ik wil een boel maar niet alles kan meer helaas.
maar even zien of ik er zelf op ga of ik iemand ervoor vraag

Maar ook ik loop tegen dingen aan waar ik het gewoon niet mee eens ben, zoals inderdaad het beleren op 2 jarige leeftijd
Vind Quarters hele mooie paarden, mijne is ook heel erg lief en dat is volgens mij ook wel tekenend voor het ras 
Zelfde als dat het nu ineens de mode is om met dik ingebandageerde benen te gaan rijden. 1 trainer is ermee begonnen en hoppa, heel wersternrijdend Nederland doet het ook. Ik ben benieuwd wanneer het met z'n allen in de sloot springen een item wordt
Ik denk dat niemand mij als jury zou willen

Ik verheug me nu al op de tijd dat we echt kunnen gaan rijden

maar dat had ze als klein veulentje al. Af en toe een uitgesproken mening zeg maar 
Dus zolang we beide goedgezind afronden denk ik dat we het niet slecht gedaan hebben