Hopelijk kun je snel lekker even rijden op je nieuwe Knapperd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben blij dat dit er op zit!
letterlijk en figuurlijk
maaaar het gaat best goed! Hij is vooral top braaf en dat rij technische loopt wel los. Eerst elkaar even leren kennen en dan terug een lesje meepikken.
Dat jullie maar vele kilometers samen mogen maken
Ga je vanzelf met je schouders naar achter
Laurievc schreef:Denk maar aan mij, KellyGa je vanzelf met je schouders naar achter

) in had, en veel te laag. Ook zo te weten gekomen dat hij dus eigenlijk weg ging omdat ze er niet meer mee durfde springen. Met proefrijden sprong ze er een paar sprongen mee, totaal verkeerde afstanden van een dubbel enz, en toen weigerde die idd een paar keer. Maar ja wij zagen wel aan wat dat lag toen. Maar vind het wel naar dat ze toch weer niet 100% eerlijk zijn geweest. Staat ondertussen een nieuw springpaard bij hun op de weide. En daar geeft mijn lesgever nu dus ook les aan. Wel blij dat ik het weet, en dat het ‘maar’ dit is.
das het belangrijkste!
soms is t idd niet t paard “zijn schuld” en is hij met n ander baasje of een andere aanpak gewoon beteraf.
, ze zegt tegen mij ik ga studeren. 2 dagen later staat er een nieuw paard bij ze op de stoep. Dan ben je niet eerlijk geweest gewoon.
. Maar eerlijk maakt het me niet echt uit, vind het enkel zielig voor hem. En ik vind het gewoon gek dat iemand die in hetzelfde dorp woont enalles dan niet gewoon eerlijk is. Ik had hem ook gekocht als ze gewoon zei, ik durf er niet mee springen. Maar ja maakt al niet uit. Hij is zo braaf met alles. Ben er echt blij mee dat ik hem heb gekocht!!