Ziet er super uit Nynke

Nou marijke zo "normaal" vind ik het niet hoor , zelfs niet als een paard enige tijd in de box heefr gestaan , dat ie maar door alles heen knalt. Maar fijn.
Kleinvosje balen dat het zo ging... wel "fijn" dat hij nu opvoeding krijgt

Geen verstand van , sorry brechtcarlos.
Haha dawson. Zijn wij kletskousen?
Ik hou het ook even niet bij. Druk gehad.
3x raden. Ja hoor! Zilver heeft deken nummer 3 kapot. Zucht. Nu maar niks meer op. Word er moe van. Vandaag heerlijk getraind
stuiterbal

Zo'n fijn galopje heeft ze !

Nou... ster waardig??

Ze heeft haar beweging echt van paps
dit was gisterEn eindelijk gister weer met Ulrik geknuffeld
heb hem na goedkeuring nooit meer gezien. Zo lief , hij hinnikte van herkenning. Het is een schatje
Wij hadden altijd Eeke op stal , de moeder van Uldrik 457. Mijn moeder bracht Eeke uit in de wedstrijden 
het is een span dat nog niet zo lang samen is) 3,5 jarige Brandari op een dunne 12.5 ponystangetje met 2 leidselgaten lopen en 13,5 jarige Bodi op een 13 paardenstang met ook 2 leidselgaten lopen waardoor Bodi op een breder bit loopt dan Brandari. Hier is wel degelijk overna gedacht en dit heeft een reden, Bodi is een ontzettend harde werker maar kan ook verschrikkelijk overenthousiast worden en met een breder bit hoef ik minder druk te zetten om hetzelfde resultaat bij zowel Bodi als Brandari te halen.

Wel supergaaf uitzicht heb je daar!
Ik denk dat je haar zakgeld maar eens in moet gaan houden, dure dame zo! Ze loopt er wel weer heerlijk over moet ik zeggen 

Heb hem nu maar afgelaten
dankje! Ik ben ook erg blij met hoe ze loopt. Het kriebeld steeds meer om erop te rijden
Lars en mijn Shetlander met deken kunnen ook niet samen anders sloopt hij hem.