Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 14:58

Daihyo schreef:
Marocje schreef:
Wow, ruim twee jaar geleden voor het laatst gepost? Niemand moeite met het vinden van een leuke verzorgpony of bijrijdpaard? Of wellicht is er een ander topic ondertussen?

Zelf ben ik voorzichtig weer aan het rondkijken. Heb eerst altijd verzorgd/bijgereden, daarna 6 jaar een eigen pony gehad en nu dus alweer 4 jaar niks.. Maar het paardenvirus is nooit weggegaan en ondanks dat ik nog wekelijks op een stal meehelp, begin ik het echte contact en het rijden wel te missen..

Zit jij nog steeds in dezelfde regio in Gelderland?
Ik heb (nog) geen rijdbare paarden, maar heb eventueel wel plek voor een verzorger en mogelijk tzt bijrijder als de jongste onder het zadel is. Maar dat is echt met een slag om de arm, want voorlopig wordt ze nog niet bereden.
Maar op de grond kan er verder van alles. De mini zijn we voorzichtig aan het beleren met dubbele lijnen naar hopelijk een sulky erachter. De oudste staat wel met pensioen, maar kan altijd aandacht gebruiken. En de jongste wordt momenteel wel beleerd als in longeren, grondwerk, enz.

Ah superlief! Ja ik zit nog in dezelfde regio, maar heb nu een leuk paard gevonden :j

Daihyo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 16:03

Ah leuk! Veel plezier!