Ik was zo benieuwd naar de vlog en wat er nu precies gebeurde. Ik vond je blog ook echt spannend, jullie gingen zo goed tot de ring Vond het heel interessant om je terugkoppeling erop te krijgen en te zien hoe je met 'tegenslag' om gaat. Heerlijk nuchter eigenlijk! Dank voor het delen Jill!
m1992
Geplaatst: 17-07-16 21:38
Wat super balen Jill, wel echt een leuke vlog. Je gaat er heel goed mee om!
Jill heb je ook enig idee waar die spanning ineens vandaan kwam, want bij het verkennen van de ring en het losrijden zag het er toch goed uit. Gaat het dan over de drukte ineens rond de piste?
Knap dat je ook aan je paard denkt en besluit om gewoon naar huis te gaan. Hopelijk is het de volgende wedstrijd allemaal weer goed. Jullie blijven allemaal positief!
En wat ik ook super knap vindt van Jill , toen het mis ging tijdens de proef dat Jill zo rustig bleef en besloot om maar gauw af te groeten ! Ik was wel benieuwd wat er in de nieuwe vlog werd over verteld , daarin blijven jullie ook heel rustig.
Pistasche
Geplaatst: 18-07-16 07:58
Pfff wat dubbel zeg! Eigenlijk heeft hij het geweldig gedaan omdat hij zo fijn liep maar wel zo jammer dat het in de ring niet wilde. Dat moet heel erg balen zijn geweest. Wel super (en voor iedereen leerzaam om te zien) dat je paard zijn welzijn het belangrijkste is, dat zoiets altijd kan gebeuren en hoe jullie daarmee omgaan op dat moment... Hopelijk kunnen jullie snel weer lekker aan de slag!
Beau_Myrthe
Geplaatst: 18-07-16 15:54
Jeetje wat balen Jill, helemaal omdat die zo super liep op het voorterrein. Vind het super om te zien hoe ontzettend rustig je blijft tijdens de proef en in je uitleg! Petje af Jill hoe je met de situatie omgaat!