Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Wat een geld!
Froukje schreef:![]()
Wat een geld!
Die van mij koste 350 euro, toen 7 jaar oud en die was nog beleerd ook.![]()
4000 betaal ik al niet snel voor een gereden warmbloed laat staan voor een onbeleerde koudbloed van 8.
Maar dat was een hengstveulen dus logischer. En hij is mij toch nu al veel meer waard dan €4500,- Maarja hé dat is toch persoonlijk. dieseltje09 schreef:Froukje schreef:Komt fjordenmans uit het noorden van het land? Hoorde van onze postbezorgerster dat haar oude Z1 fjord te koop stond en de verkoop inderdaad nog niet heel hard op schoot.
Het is jammer dat ik de ruimte en het geld er niet voor heb, anders was ik komen kijken want hij klinkt heel leuk.
Ik snap niet dat mensen niet gewoon zelf het inzicht hebben dat ze niet geschikt zijn voor bepaalde paarden. Zie je dat dan gewoon écht niet? Bang voor een drafje en dan wel verwachten dat je nog verkoopt?
Froukje dat is hem inderdaad![]()
Tja en dan ben ik nog een verkoper die alleen verkoopt als hij naar een goed nieuw huis gaat met een ruiter die er wat mee kan, hij hoeft niet weg. Zolang die er staat train ik met veel plezier en ga ik ook gewoon nog naar clinic's wedstrijden enzo
Dus als ik je niet geschikt acht dan ga je een nee van me horen haha
suikermeisje schreef:CarinaR schreef:Ja, ik vind 4500 voor een fjord die Z loopt laag.
Ligt ook wel aan leeftijd. Maar vind het niet laag opzich. Met een fjord nog verder komen is erg lastig denk ik, en dat vind ik wel meespelen met een prijs.
(en met te laag bedoel ik ook echt te laag, daar kreeg ik een richtprijs van 6000€ vandieseltje09 schreef:Ik weet dat de prijzen van fjorden momenteel eigenlijk absurd liggen, zoals al vermeld is 3500/4000 voor een onbeleerde aan de maat zijnde fjord is "normaal" in Duitsland, en in Nederland gaat eigenlijk iedereen in die prijzen mee.
. Prima dat mensen uit Duitsland daarvoor willen betalen , ik niet...
moonprayer schreef:ik zag gisteren een advertentie,
nu vind ik dat de paarden tegenwoordig sowieso weer in prijs stijgen maar jeetje mineetje
dit was echt lachwekkend.
mooi paardje hoor, mooie maat , donker, weinig aftekeningen en goede gangen.
zadelmak op L niveau gereden, geen wedstrijd ervaring , heeft een bemerking vandaar normale prijsklasse.
15.000 euro![]()