@fresley, wat "schimmelt" jouw schimmel mooi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hinke schreef:@florie ziet er goed uitVeel oefenen op verschillende terreinen zal je vast helpen. Wel mooi schoon is je schimmel!
Mijn schimmeltje vandaag
[ Afbeelding ]
Onder een bepaalde hoek en van een afstandje zie je de vlekken niet.
Ik ga voor mezelf een nieuw poepvlek beleid invoeren - ik maak alleen iets schoon als de jury het op een afstand van 30 meter duidelijk zietDat scheelt me weer wat uurtjes schoonmaken per wedstrijd.
Hoe doen jullie dat?
Queelens schreef:Ik wilde er eigenlijk ook geen. Maarja ik zag gewoon wat in dat paard. Succes Hinke morgen met nogmaals schoonmaken.
Ik heb vanmiddag ook de staart weer eens gewassen en zn poten afgespoten. Morgen hangt die weer in een boom met zijn staart dus zie je er niks meer van terug wasrsch (hij hangt niet letterlijk in een boom, maar als ik zie wat er aan de eind van de dag in zijn staart hangt zou je het geloven)
Hinke schreef:Onder een bepaalde hoek en van een afstandje zie je de vlekken niet.
Ik ga voor mezelf een nieuw poepvlek beleid invoeren - ik maak alleen iets schoon als de jury het op een afstand van 30 meter duidelijk zietDat scheelt me weer wat uurtjes schoonmaken per wedstrijd.
Hoe doen jullie dat?
Queelens schreef:Wat komisch. Er zijn er best veel zwart geboren hier of niet?
De mijne was vos geboren en werd grijs met zwarte manen, toen spierwit en nu wit met vosstipjes zo erg dat die bijna vliegenschimmel te noemen is.
Heb helaas geen foto waar die vos is, maar waar die donker id heb ik ooit wel gezien
noorhermans1 schreef:Mijn schimmel is al goed wit dus ik wil van die witte haar spray kopen die je met carnaval hebt. Kijken of dat wat is.