Symbeami schreef:Needje schreef:Ik heb nog niet eerder gehoord dat WLD het hoefbeen kan aantasten.
Sterkte!!
Het vreet de hoef zo'n beetje helemaal kapot. Je kon op de foto's duidelijk onregelmatigheden zien op het hoefbeen aan 1 kant. De wand komt ook los. Echt heel naar om te zien hoe kreupel ze was en hoe plotseling dit ook ging. Maar ze heeft ontzettend dunne zolen en dat is ook een oorzaak. Nou heb ik al ontzettend veel geprobeerd om de hoefgroei te bevorderen, maar er is maar weinig wat echt werkt. Dus nu maar weer Kerabol, antibiotica om het proces in het hoefbeen te stoppen. Life Data tegen de schimmel/bacterie en voorlopig even pijnstilling. Hoewel ze nu ze het open gelegd hebben al beduidend beter loopt dan vanmorgen.
Maar dit is off topic.
Als ik wat meer geld en ruimte had dan ging zaterdag bij Nicole kijken, ik ben wel helemaal weg van die schimmel die ze hier liet zien.
Startbod is: €2.500,00
Ruin, KWPN, afstamm. Wizzerd WV x Guidam x Onyx, geb. 19-04-2009, kleur schimmel (bruin geboren), levensnr. 528003200904373. Rontgenlogisch en klinisch gekeurd. Epervier Blue is een mooie ruin die zeer braaf in de omgang is. Hij is zadelmak.
Dit is wat ik van hem weet

Ik weet niet voor hoe ver het rijden voor jou is? Maar deze dag is kijk/demonstratie dag dus je hoeft nog niet gelijk te bieden en inladen zeg maar..
Biedingen kan je op internet blijven volgen en wanneer je denkt nou toch maar niet ik haak af want ze bieden te hoog.. Het is 95% springpaarden dat we hebben staan..