Frum heeft het even spannend gemaakt, omdat er een stoere PRE bij mij op stal kwam te staan. Nu wel ruin, maar nog niet zo lang. En Frum is echt heel gek met ZIJN dames. Hij deed een beetje te stoer en hing met zijn been over de staldeur toen ik met de ruin langs zijn stal liep. Hij schrok er zelf ook van, kon er even niet op staan, maar draafde na een minuut alweer door de stal heen. Na enkele minuten had ik hem buiten al laten stappen en draven en hoewel hij niet heel comfortabel liep, leek hij niet echt kreupel te zijn. Been werd wel dik en ik schoot toch een beetje in de stress. Een ander paard had ik meteen ingeladen voor een peesscan, maar ik krijg Frum niet op de kliniek. Gelukkig kon de dierenarts met zekerheid zeggen dat het gewoon een verdikking/blauwe plek was buiten de pees. Volgende dag was alles weer dun en hij was inderdaad weer helemaal goed. Hij had een een paar weken vakantie gehad en voor de zekerheid deed ik daar nu nog een poosje bij. Vandaag ben ik er weer op geklommen. Leuk langs de biggen, die vandaag gelukkig niet los liepen..........
Frum vindt de ruin stiekem heel lief, reageert helemaal niet meer overdreven, en ik denk dat hij er naar smacht om weer met een ruin te kunnen spelen (de dames doen saai). Maar de PRE heeft altijd apart gestaan en is niet van mij, dus ik durf ze niet samen te zetten.

Het is zo'n heerlijk paard. Ik heb de laatste tijd best wat verschillende paarden te rijden en ik heb Frum vreselijk gemist. Wat een dier is het. In de omgang, maar ook onder het zadel. Ik word (gelukkig!) van geen enkel paard zo blij als van Frum.