Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ProudHorse schreef:Shona_ schreef:Paard wat ik rijd staat vaak op de wei als ik op stal kom. Tegenwoordig gaat het prima, maar eerder wou madame nog wel eens wegrennen als ik aankwam..
1 keer kreeg ik haar gewoon echt niet te pakken, en ben maar weer gegaan. Ik vertelde t verhaal aan mn schoonmoeder, zegt ze doodleuk 'maar komen paarden dan nooit naar hun baasje toegerend?!'
Nou nee, helaas..
Die van mij wel hoor
amyyy55 schreef:Shona_ schreef:Paard wat ik rijd staat vaak op de wei als ik op stal kom. Tegenwoordig gaat het prima, maar eerder wou madame nog wel eens wegrennen als ik aankwam..
1 keer kreeg ik haar gewoon echt niet te pakken, en ben maar weer gegaan. Ik vertelde t verhaal aan mn schoonmoeder, zegt ze doodleuk 'maar komen paarden dan nooit naar hun baasje toegerend?!'
Nou nee, helaas..
Haha die van mij komt ook altijd half door het hek heen naar me toegerent xD
amyyy55 schreef:Ik liep laatst met Gamble en Roosz buiten, en toen kwamen er van die kinderen met ouders zeggen ze die grote (gamble) is de oudste en de moeder. En die kleine is een veulen en het kind van die grote!
Terwijl ten eerste gamble een MAN is,en 18 jaar jonger dan roos.
Daarna zeiden we dat Gamble de jongste was, zegt zo'n ander kindje: Oh.. dan is die andere ook klein voor zijn leeftijd.
Pfff.
Dressuurgek schreef:Wat ik alleen echt mega irritant vind is als niet-paarden mensen een paard zien schrikken dat ze dan meteen roepen dat je je paard niet onder controle hebt en waarom je dan in het bos gaat rijden als je 'm niet aan kan
LoveUggs schreef:Of tijdens een buiterit dat ze de paarden gaan ophouden en dan in volle galop achter de rest aan gaan.... Prima, 1x is niet erg, 2x gaat ook nog wel maar de 3e x is t genoeg. Als ik er dan wat van zeg krijg ik een arrogante reactie van: Jij wou toch achteraan. (Ja als ik de groep niet afsluit heb ik een paard dat haar benen niet kwijt kan) Vervolgens waarschuw ik nog een keer en krijg ik de reactie: Jaa rustig! Dus ik zeg: Hier knallen de paarden tegen elkaar op, dalijk gebeuren er ongelukken of lopen ze kreupel. Kan daar zo niet tegen. Ik rij bijna 11 jaar paard dus weet echt wel waar ik over praat.
antje_vip schreef:Doanique schreef:![]()
HAHAHAHA.
Is Anky dan een soort.. pokémon league master?Salinero, ik kies jou!! (gooit een balletje in de bak)