!Ik ben echt zo zenuwachtig...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!Joycebunny schreef:Ik ben weer een beetje actief aan het zoeken. Vandaag op twee zoekertjes gereageerd : een vierjarige schimmel van 1m70 en een 6jarige haflinger van 1m53. Hoop snel op antwoord
ilovetrusha schreef:Dinsdag word Johannes a.k.a Amigo gekeurd, als ie goedgekeurd word, dan meteen ook gecastreerd!
Ik ben echt zo zenuwachtig...

Zij doet er ook veel vrijheidsdressuur mee en ik vind dat ze dat super goed en snel oppikken!
toen ik een jaar geleden naar een pony op zoek ging had ik een hafje gevonden, helaas hadden we gebeld, maar ze had geen tijd dus moesten we de dag erna even terugbellen. Netjes gedaan maar na een stuk of 5 keer geen antwoord.. Best jammer anders had ik mss mijn pony nu niet gehad en ineens een leuk paardje waar het wel mee klikt

) en de dag erop zijn we met de trailer naar het bos geweest. Stukje voorop rijden, stukje wegrijden van de groep, wat manouvreren, heb echt een goed beeld kunnen krijgen.
Of ehm.. ik kan niet kiezen!!! hahha
ben je er al uit of je haar gaat kopen?

En ik heb haar heel goed uit kunnen proberen ja, superfijn want ik kon echt heel haar karakter inschatten. Het lijkt een groot stoer paard maar ze heeft maar een klein hartje zegmaar. Zo sterk als ze is verstopt ze zich bij een wapperend lintje achter haar maatje.

Joycebunny schreef:Ik heb vandaag volgens mij voor 6 paarden een mailtje gestuurd, waarvan 4 haflingers en 1 kruising haf x fries. Ik ben verslaafd denk ik
) Alice13 schreef:Ik had er nog wel een geweten! Maar die is ook verkocht, ook zo'n pisbeest!
Maar ik snap eigenlijk wel wat je zoekt! Een paard met een probleem (waardoor ze zich zo gedraagt) wat jij dan op kan lossen, door te luisteren! (beestje goed verwoord?)
Als je Flame zo mooi vindt/zo gek met haar bent. Zal ik toch eens goed overleggen met die mensen. Juist als ze jou kennen is het veel makkelijker een paard aan iemand te verkopen dan aan een vreemde. Aan je verhaaltje merk ik dat ze namelijk wat aandacht en tijd te kort komt!
kunamosity schreef:Alice13 schreef:Ik had er nog wel een geweten! Maar die is ook verkocht, ook zo'n pisbeest!
Maar ik snap eigenlijk wel wat je zoekt! Een paard met een probleem (waardoor ze zich zo gedraagt) wat jij dan op kan lossen, door te luisteren! (beestje goed verwoord?)
Als je Flame zo mooi vindt/zo gek met haar bent. Zal ik toch eens goed overleggen met die mensen. Juist als ze jou kennen is het veel makkelijker een paard aan iemand te verkopen dan aan een vreemde. Aan je verhaaltje merk ik dat ze namelijk wat aandacht en tijd te kort komt!
Je bedoelt toch zeker niet Ninke hè?

Straks krijg je allemaal mensen met een vosmerrie die zeggen dat ze ontzettend gemeen is maar stiekem is het gewoon juist omgekeerd
pfft, ingewikkeld allemaal hoowr
Succes alvast!
.