ze staan in onze eigen wei dus laat ik zeggen, 30 seconden lopen
Rianne_
Geplaatst: 31-03-13 15:20
xStephanie schreef:
Rianne_ schreef:
Auto, 10 minuutjes. In de lente/zomer wil ik weer wat meer gaan fietsen & dan doe ik er ca. 20min. over
Sportief hoor
Het is iig een sportief voornemen Nu moet ik het nog waarmaken... Is het trouwens 20 min? Jij moet het weten. Ben je nu al 2x tegengekomen in het dorp waar ik woon, richting jouw huis
Op dit moment ga ik met de auto naar stal, vind het te koud om te fietsen En de weg ernaartoe is best wel open, dus als het een beetje waait, kom je bijna niet vooruit en wordt je weggeblazen. Voornemen is om weer te gaan fietsen als het lekkerder weerword (en dan vooral warmer) Met de auto ben ik ongeveer 10 min onderweg, met de fiets 20 min.
PanamaD
Geplaatst: 03-04-13 21:30
Met de auto duurt het 10 minuutjes. Met de fiets 20 minuutjes. En binnenkort met de scooter die eraan zit te komen! Geen idee hoelang dat is... Maar ik gok niet zo lang
Mijn stal is 1 km verderop, met de fiets is dat zo'n 5 minuten, met de auto ( shame on me) 2 á 3 minuten ?
Strontverwend dus zo dichtbij, had ook de smoor in toen ze hier in het dorp op meerdere plaatsen met de weg bezig waren en ik daarom Heulemaal om moest rijden en zodoende langer tijd kwijt was
Heenweg 35 minuten fietsen, terugweg 25 minuten fietsen (zit aan de Veluwe en dat is heuvelachtig). Met de bus is het 10 minuten (+ 3 minuten fietsen).
Er zijn wel stallen dichterbij maar dit is echt een paarden paradijs.