Ik had eerst ook Derby's polo in de hand met lakonderdeeltjes, best mooi, maar derby past voor mij zo niet (kuit loopt sneller bol, deze petrie was wat smaller omhoog), en een kuitmaat groter was veel te groot en bijv 37 weer te klein en zat niet mooi. Nu Petrie en daarvan 36 en die sluit supermooi aan. Ben niet zo van't bestellen maar vond deze ook supermooi dus deze genomen. Anders moet ik echt laten aanmeten die van Derby. Maar ik vind de mijne ook super mooi.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 25-06-11 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Anders moet je even mailen (via een dealer) of ze nog andere tinten hebben. Lichtblauw staat er ook nergens bij als beschikbare kleur, maar dat konden ze toch regelen!
Ik heb deze ff gemaild; http://link.marktplaats.nl/460217727 Aangezien ze ook andere kleuren maken enzo dus wie niet waagt wie niet wint En anders misschien Petrie en idd anders hier bij winkeltje in lunteren is ook dealer.
Dat zei ik ookal Ze hebben nog wel meer kleuren beschikbaar/mogelijk dan staat aangegeven, maar daarvoor moet je speciaal vragen.
Spoorriempjes bij Derby kostten trouwens 15 euro, dat had ik al als antwoord terug over de mogelijkheid tot blauwe spoorriempjes, of ze ook nog in 'mijn' kleur gemaakt konden worden moest ze nog navragen.
Haha nou tot nu toe nut, kan er wel nog ff niet mee rijden maargoed. Met lopen niet iig, wel beetje in knieholte omdat ze nog beetje moeten zakken maar ook nog niet veel. Zijn vrij soepele laarzen.
giuliax
Geplaatst: 26-06-11 18:24
ik heb een kleine 2 weken derby's op maat laten maken en besteld. kan echt niet meer wachten tot ze binnen zijn! ik heb een sierkap in zwart lak, een sierneusje (geen lak) en de rits aan de binnenkant. maar het lijkt me echt mooi om er lak leren sporenriempjes bij te hebben. Iemand een idee waar je ze koopt? het liefst in de buurt van maastricht, want die van lipica moet ik dan weer heel lang op wachten en mn ouders willen niet voor sporenriempjes naar venlo rijden
MelanieB
Geplaatst: 26-06-11 18:25
Ben benieuwd Giuliax!
Found it. Nu nog mailen of ze naar NL willen versturen..
Van otto schumacher ^^... hangt flink prijskaartje aan voor paar spoorriempjes (90 pond!)
giuliax
Geplaatst: 26-06-11 18:45
MelanieB
Eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd haha nu nog hopen dat ik lak leren sporenriempjes vind
Hee guilia wist niet dat je ook op bokt zit maar ik wil binnekort denk ik toch lipica laarzen laten maken mischien dat ik dan wel sporen bandjes voor je mee kan nemen ??