Pipo schreef:Hij heeft jaren bij Klimke gezeten, dus idioot zal hij wel niet wezen, het is een man van de oude garde, de oude duitse garde. En daarbij nog eens een enorme vakidioot, daardoor zijn fanatieke gedrag, en hij wil graag overtuigen. Dat komt omdat hij een vakidioot is. Ik vind hem veel weg hebben van een Cor Loeffen. Alleen hij zegt dat hij hko geneest, en daar hem ik mijn twijfels over, maar dat de paarden weer beter lopen, dat geloof ik direct. Aangezien het nivo van de ruiters erg laag ligt. Dus veel slechter kan het niet gaan.
Sorry, maar ik kan het toch niet laten om hier even op te reageren. Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat hij daar idd. heeft gezeten. Daar is dan ook alles mee gezegt! Wat ik niet bergijp van de man is, dat als je zo zeker van je zaak bent dat het dan nodig is om te 'smijten' met namen van andere.
Zelf heb AdB ook al meerdere keren "les" zien geven en kan er net zo als velen niet echt enthousiast over zijn, integendeel!
Overigens vind ik hem heel erg duur. Voor dat geld kan je bij heel veel mensen terecht. 50,- euro vind ik niet echt een laagdremelig bedrag.
Eleonoor;
Ik heb dat al vaker gehoord, dat hij zo wisselend kan zijn.
Zep; ik deel je mening wat betreft de charisma van de beste man. Mijn nekharen gingen recht over eind staan.