Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MoOtJuHh schreef:![]()
Mijn ergste val was vorig jaar op ... jaja ... vrijdag de 13de ...
Ik ben die dag gaan rijden op me paardje in het A'damse bos. Op weg naar huis kwam er een ruiter achter mij. Op zich niets bijzonders. Alleen verloor zij de controle en kwam geloof ik onder haar paardje terecht. Mijn paardje merkte iets en draaide zich rustig om. Ik zag haar liggen op het paarden pad en haar paard kwam op mij afgestormd. Zij bewoog zich niet en lag voor mij in een vreemde houding. Haar paard rende door langs mijn paard die erachteraan ging. Ik kon me paard niet houden en vloog er achteraan. De paarden zijn de bosrandweg overgestoken. Voor de mensen die het niet kennen, dit is een gevaarlijke weg waar ook veel vrachtwagens rijden. Ook rijden ze er erg hard. Mijn paardje kon niet over het fietspad en is op het nippertje langs 2 palen door geraced. Ik viel eraf en mijn vingertopje was weg + me nagel. (Lees schuin afgesleten). Ik naar het VU in A'dam daar hebben ze na echt absurt lang wachten [dat voor de spoedeisende hulp] me vinger gelukkig kunnen hechten.
Mijn vinger is nu weer normaal. Je ziet het eigenlijk niet, tenzij ik mijn wijsvinger naast mijn andere wijsvinger houd.
Mijn leukste val was toen in van me fjord afgeleed over de hindernis toen die weigerde. En vallen als je zonder zadel rijd geeft ook altijd wel leuke momenten.
daar ging ik dan toink....
zou die nou respect gehad hebben voor mijn foei?
de lieverd

(miste net het hek)
.
Iedereen van die les lag in een deuk. En zo waren er nog vele malen dat ik op de grond zat en me bescheurde van t lachen ..
.. plons
...
en begon te schelden en te tieren of we
)
) en even later lagen we samen op de grond, ik nog wel bovenop hem. Gevolg: hij weer kreupel, en ik ook kreupel voor 6 weken (kon alleen nog gestrekt met mn been op de bank liggen, kon niet meer buigen).

Weet nog dat ik er op zat, ging super! Ineens zat ik op de grond, mense om me heen, ik in paniek was me paard kwijt, maar die stond al lekker op stal? 

mazzelpik eey 
moet echt hilarisch geweest zijn, en behalve dan da'k twee weken m'n elleboog niet kon gebruiken omdat ik natuurlijk dáár precies op terechtkwam, kon ik er wel smakelijk om lachen