Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niine schreef:Booh wat erg. Inderdaad iets lastigs haha. Misschien samen afspreken 1 x in de week ofzo. Maarja eigelijk mag het gewoon NIET;

Je kunt toch een briefje op hangen (A)

Niine schreef:Booh wat erg. Inderdaad iets lastigs haha. Misschien samen afspreken 1 x in de week ofzo. Maarja eigelijk mag het gewoon NIET;

) daarom hebben we besloten om ze deze week maar even bij de boerderij te zetten, dit kan echter maar een weekje, want het weiland waar ze nu instaan is net bemest, en er staat amper gras op. dus volgende week moeten ze wel weer terug naar die andere wei, daar staat lekker veel gras wat ook niet bemest is en dus beter voor ze is. maar dan heb ik weer veel tijd om naar ze toe te gaan
_Moonwalker_ schreef:Ik vind dit gewoon erg onverantwoord gedrag, zelfs van kinderen!Je blijft toch gewoon met je fikken van andermans paarden (of eigendom) af!!![]()
Persoonlijk zou ik ze gaan opwachten en dan samen met hun naar de ouders stappen en uitleggen als dit spelletje blifjt duren dat er politie wordt bijgehaald!
Ouders zijn toch slim genoeg... Denk ik
... en dan ook echt élke dag elk kiertje, hoekje en gaatje schoonmaken! Totdat ze het helemaal zat zijn! Ze moeten toch leren dat bepaalde acties ook gevolgen hebben!? 
sjorsias schreef:jeeh, wat een verschrikkelijke verhalen over wat er allemaal kan gebeuren!!
bedankt voor jullie reacties, we hebben dus vorige week de flyers rondgebracht, en hebben nu niets meer vernomen van de meisjes!!
maar heb deze week maar weinig tijd om naar de paarden te gaan (donderdag tentamen, en vrijdag wordt mijn verstandskies eruit gesneden) daarom hebben we besloten om ze deze week maar even bij de boerderij te zetten, dit kan echter maar een weekje, want het weiland waar ze nu instaan is net bemest, en er staat amper gras op. dus volgende week moeten ze wel weer terug naar die andere wei, daar staat lekker veel gras wat ook niet bemest is en dus beter voor ze is. maar dan heb ik weer veel tijd om naar ze toe te gaan
![]()
maar ik denk dat ze wel geschrokken zijn van de brief, maar heb ze niet meer gezien dus ook niet meer kunnen achterhalen waar ze nou precies wonen..

RiannevD schreef:Ps...of je laat ze elke dag terugkomen om de stallen van top tot teen schoon te maken... en dan ook echt élke dag elk kiertje, hoekje en gaatje schoonmaken! Totdat ze het helemaal zat zijn! Ze moeten toch leren dat bepaalde acties ook gevolgen hebben!?
x_soofjuhxXx schreef:13/14 jaar? dat is gewoon regelrechte onbeschoftheid, ik ben zelf 13, en ik zou er niet aan denken om alleen maar die wei in te gaan =|
Mentbart schreef:Gewoon zeggen dat ze op moeten donderen.