Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Geld interesseert me niets. Ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik mijn maatje, dit zeer bijzondere paardje waar ik zo'n enorm sterke band mee heb, weg zou doen voor geld. Gaat niet gebeuren.
Sizzle schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de mensen die zeggen: nog voor geen miljoen. Werken jullie full-time en kunnen iedere maand ook maar krap aan rondkomen waardoor je weet dat je nooit een hypotheek zal krijgen of een huis met minimaal een stukje tuin?
Mijn paard is mij veel waard en mijn grote vriendinnetje, maar een aanbieding van boven de ton betekend dat je daarna paardjes aan huis kunt hebben bijvoorbeeld waarmee je ook wel weer een goede band zal hebben. Een paard is uiteindelijk maar beperkt houdbaar en kan morgen dood zijn. Je hebt op dat moment wel jezelf een kans ontnomen om eindelijk je huurflatje in een buitenwijk van een vervuilde stad om te ruilen voor iets waar je de rest van je leven plezier aan hebt.
Als je een leuk inkomen hebt en je een huis en auto kan veroorloven. Tja dan zou ik er ook niet zo nodig rijker van hoeven worden en er inderdaad vanafzien. Het is dus ook afhankelijk van de 'nood'
. Trouwens, de kans dat ik een bod krijg van meer dan 5 ton (euro) acht ik gelijk aan nul en dus heeft het geen zin om te doen alsof
.
mijn friend
en waar ik lekker elke dag nr toe kan en tjah gewoon mij mij laat zijn
lekker poetsen en dat soort dingen
en ik denk dat ik niet zo snel zoon band met een ander paard krijg, ik heb hem ook niet voor de sport ofzo:S hij is een Welsh A
ik heb dus echt een band met hem anders zou ik wel een paard kopen waar ik op zou kunnen rijden
NOPE NOPE dus! 
) hij is het altijd met me eens. (geen weerwoord)
Op dit moment is mijn toekomstplan in elk geval een boerderijtje oid met wat grond en Ellie aan huis, met een Shetlander als gezelschap. Dus ook in het toekomstplaatje is plek genoeg voor Ellie
Dan moet er al echt iets gebeuren waardoor het niet meer mogelijk is om haar aan te houden, maar zolang dat geen probleem is zal ze niet weggaan.
Lovely schreef:Sizzle schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de mensen die zeggen: nog voor geen miljoen. Werken jullie full-time en kunnen iedere maand ook maar krap aan rondkomen waardoor je weet dat je nooit een hypotheek zal krijgen of een huis met minimaal een stukje tuin?
Mijn paard is mij veel waard en mijn grote vriendinnetje, maar een aanbieding van boven de ton betekend dat je daarna paardjes aan huis kunt hebben bijvoorbeeld waarmee je ook wel weer een goede band zal hebben. Een paard is uiteindelijk maar beperkt houdbaar en kan morgen dood zijn. Je hebt op dat moment wel jezelf een kans ontnomen om eindelijk je huurflatje in een buitenwijk van een vervuilde stad om te ruilen voor iets waar je de rest van je leven plezier aan hebt.
Als je een leuk inkomen hebt en je een huis en auto kan veroorloven. Tja dan zou ik er ook niet zo nodig rijker van hoeven worden en er inderdaad vanafzien. Het is dus ook afhankelijk van de 'nood'
Mijn paard gaat niet weg voor een leuk bod. En ja, ik werk fulltime, maar ik heb al een eigen huis en zou die niet willen ruilen voor een huis met een stukje tuin ergens in het buitengebied, of zelfs een huis met stallen etc. Het is voor mij allemaal haalbaar zonder mijn paard te verpatsen en daarom blijft dit paard gewoon bij mij. Trouwens, de kans dat ik een bod krijg van meer dan 5 ton (euro) acht ik gelijk aan nul en dus heeft het geen zin om te doen alsof
.
Mijn hengstje gaat alleen niet weg voorlopig(eerst kijken of hij dekhengst kan worden zoja blijft hij ook). 
. Nee hij gaat niet weg, voor geen goud, al bieden ze een miljoen, hij is en blijft mijn maatje. En........hij is geen allemansvriend, ik zou hem eerder nog mee geven aan iemand die de klik met hem heeft 
maar ze heeft geen papieren.