Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
0maris0 schreef:Natuurlijk mag je je mening geven over een shop, maar het wordt op een gegeven moment toch iets te..
Zoals iemand hier neerzet allemaal smoesjes..
Wie zegt dat?
Verder houd ik er gewoon over op..
Heb dit topic gemeld, en ben erg benieuwd wat ze hiermee gaan doen..
Ik heb ook zo mijn meningen vertelt..
En voor de mensen die alsnog slechte ervaringen hebben is mischien Bellen een oplossing?!
Zelfs bellen heeft geen enkele zin, ze verzinnen iedere keer een ander smoesje om er onder uit te komen en als het aan hun lig smeren ze je zelfs nog met iets aan ook al goed makkertje of bieden je je iets anders aan maar dan wel met bij betaling! erg slecht.
Of mischien even kijken bij de voorwaarden ''levertijd''
Of van te voren even bellen en zeggen dat je je bestelling wel snel wilt ontvangen.. met dit soort dingen kan het ook ipv meteen alles ''overdreven'' te uiten op bokt..
Denk namelijk dat de mensen van piaffe dit ook behoorlijk kwetst.. en dat ze er heus wel over na gaan denken als je alleen al even belt..
Splash_ schreef:Zo!
Het pakket is vandaag binnengekomen, en ik kan niet zeggen dan een keurige afhandeling. Enige nadeel was dus dat de deken wel gewoon in de plastice dekentas zat, maar kreeg het wel moeilijk open allemaal. Deken is goed, goede kleur en maat. En het geld zat er keurig netjes bij ingestopt.
Nogmaals, ze hebben dit netjes afgehandeld. En dat mag ook vermeld worden
pascale schreef:Caira schreef:Het gaat om iets dat verzonden is in de originele verpakking zonder extra maatregelen of goede sluiting. Lijkt me toch geen onnodige ophef pascale?
maar daar ging verder het topic niet over,
ik heb het zelf gehad dat de deken in orginele zak verstuurd werd helemaal afgetaped en wel.
wat maakt dat nou uit??
je hebt alleen een grote kartonnen doos staan die vervolgens naar het grof vuil gaat haha
maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag aan jiehaaa waarom zij het niet proffesioneel vind?
er staat duidelijk op welke deken erin zit welke maat kleur etc.
mijn adres staat er duidelijk op zonder dat het bv nat kan worden.
hun adres staat klein bovenin de hoek zodat mocht er wat fout gaan de deken teruggestuurd kan worden.
een zak heeft alles hetzelfde als een doos.
jiehaaa schreef:Dit was volgens hen wel een deugdelijke verpakking. Ik vind van niet, want a) zo'n zak gaat makkelijk open (druksluiting), b) de inhoud van de zending is nu wel erg duidelijk en c) de kans op beschadiging is groter met alleen een dun stukje plastic ipv een stevige kartonnen doos.
Voor mij is dat een reden om niet gauw meer een deken bij hen te bestellen. Want ik vind het totaal niet professioneel.
paddington schreef:Ook ik bestelde wel eens bij Piaffe maar de laaste keer toch iets mis gegaan.
Ik bestelde iets kleins en had het met spoed nodig dus nam de 6,20 aan verzendkosten (pakketpost)
maar voor lief. Dit is puur omdat wij geen ruitersportzaak in de buurt hebben.
Maar hun versturen het op in een envelop met 1 euro nog wat aan postzegels der op en geen
briefje derbij van sorry het is goedkoper uitgevallen met verzenden of zoiets...![]()
Dus ik bestel hier niet meer... gaat maar om een paar rot euro maar toch...
Der zijn genoeg online shops waar ik mijn spullen kan bestellen indien nodig.
Caira schreef:Ze hebben toch wel de resterende verzendkosten terug over gemaakt?
Caira schreef:Het gaat om iets dat verzonden is in de originele verpakking zonder extra maatregelen of goede sluiting. Lijkt me toch geen onnodige ophef pascale?
jiehaaa schreef:Dit was volgens hen wel een deugdelijke verpakking. Ik vind van niet, want a) zo'n zak gaat makkelijk open (druksluiting), b) de inhoud van de zending is nu wel erg duidelijk en c) de kans op beschadiging is groter met alleen een dun stukje plastic ipv een stevige kartonnen doos.
Voor mij is dat een reden om niet gauw meer een deken bij hen te bestellen. Want ik vind het totaal niet professioneel.
pascale schreef:jiehaaa ik snap eerlijk gezegd niet dat je dit nu nog weer in het topic zet,je rakeld weer dingen op.
het topic was nog NIET gesloten toen jij mij een pb gaf.
pascale schreef:ik persoonlijk denk ook dat piaffe hier nog werk van kan maken ook.(dit is slecht voor hun zaak)
Splash_ schreef:Ik heb getemd voor een slotje. Mijn kwestie is opgelost, en ik vind dat het niet weer zo'n negatief piaffe topic moet worden dat tot in den treure wordt uitgemolken. Zo'n topic is er namelijk al eens geweest.
Nogmaals, er zijn weer genoeg negatieve ervaringen bijgekomen, maar mijn kwestie is opgelost, ik heb een goede deken en ik heb keurig mijn geld teruggekregen per omgaande.
Pascale, mede door jou heb ik besloten een slotje aan te vragen, dit topic draait nu een heel negatieve kant op om te gaan discussieren met een medebokker, terwijl iedereen vrij is een mening te geven. Dit is geen roddelen, dit zijn meningen en klantervaringen uit eerste hand. Ik heb zelf nog contact gehad met Piaffe, en zij heeft dit topic ook gelezen. Nogmaals, uit nog enig respect voor haar, dit topic is klaar, iedereen heeft meningen kunnen geven en conclusies kunnen trekken, dit hoeft niet eindeloos door te gaan. Mijn kwestie is opgelost, uiteindelijk op een nette manier.