Pfff. Piaffe ruitersport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Re: Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:29

Hier even een slotje voor overleg.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 10:28

En weer terug open Lachen

Moderatoropmerking:
Alleen ervaringen uit eerste hand zijn toegestaan, ook moderators mogen hier hun ervaring(en) (positief of negatief) met anderen delen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:05

ik heb 2x bij piaffe besteld,eerste keer ging het goed,2e keer helaas niet.
op zich wel netjes opgelost.

ik had een bit,een hondenhalsband en een paardenthermometer besteld.
pas een stuk later nadat ik ging mailen waar het pakketje bleef,vertelden ze mij dat het bit niet op voorraad was.

uiteindelijk een hoop gezeur voordat ik alles binnenhad

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 12:23

0maris0 schreef:
Natuurlijk mag je je mening geven over een shop, maar het wordt op een gegeven moment toch iets te..
Zoals iemand hier neerzet allemaal smoesjes..
Wie zegt dat?
Verder houd ik er gewoon over op..
Heb dit topic gemeld, en ben erg benieuwd wat ze hiermee gaan doen..

Ik heb ook zo mijn meningen vertelt..
En voor de mensen die alsnog slechte ervaringen hebben is mischien Bellen een oplossing?!

Zelfs bellen heeft geen enkele zin, ze verzinnen iedere keer een ander smoesje om er onder uit te komen en als het aan hun lig smeren ze je zelfs nog met iets aan ook al goed makkertje of bieden je je iets anders aan maar dan wel met bij betaling! erg slecht.

Of mischien even kijken bij de voorwaarden ''levertijd''
Of van te voren even bellen en zeggen dat je je bestelling wel snel wilt ontvangen.. met dit soort dingen kan het ook ipv meteen alles ''overdreven'' te uiten op bokt..
Denk namelijk dat de mensen van piaffe dit ook behoorlijk kwetst.. en dat ze er heus wel over na gaan denken als je alleen al even belt..

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 14:03

Ik heb ook al eens bij piaffe besteld, alles naar tevredenheid verlopen. Dus daarover geen negatieve ervaringen. Ik heb echter wel het idee dat in het algemeen er wel eens slordig omgegaan wordt met uitspraken over levertijden. Ik heb nu op 3 verschillende adressen een bestelling open staan (niet bij piaffe) die 1, 1 resp. 2 weken levertijd zouden hebben, terwijl ik er al 4, 4, en 14 (!) weken op wacht... Het lijkt wel een epidemie.. Zucht...

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 14:24

Een klasgenoot van mij is bezig met een klantentevredenheidsonderzoek voor piaffe waarbij enquetes ingevuld moeten worden. Als je wilt kan je een mail naar 13us9277@student.groenewelle.nl sturen, dan stuurt ze je een enquete toe. Graag erbij vermelden of je besteld of naar de winkel gaat..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 16:39

Zo!

Het pakket is vandaag binnengekomen, en ik kan niet zeggen dan een keurige afhandeling. Enige nadeel was dus dat de deken wel gewoon in de plastice dekentas zat, maar kreeg het wel moeilijk open allemaal. Deken is goed, goede kleur en maat. En het geld zat er keurig netjes bij ingestopt.

Nogmaals, ze hebben dit netjes afgehandeld. En dat mag ook vermeld worden Lachen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:41

mooi zo !
heb je in ieder geval je deken in goede staat gekregen
en je geld terug Lachen
super Ja

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:16

Splash_ schreef:
Zo!

Het pakket is vandaag binnengekomen, en ik kan niet zeggen dan een keurige afhandeling. Enige nadeel was dus dat de deken wel gewoon in de plastice dekentas zat, maar kreeg het wel moeilijk open allemaal. Deken is goed, goede kleur en maat. En het geld zat er keurig netjes bij ingestopt.

Nogmaals, ze hebben dit netjes afgehandeld. En dat mag ook vermeld worden Lachen

Absoluut!
Fijn dat alles naar je wens is.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:29

pascale schreef:
Caira schreef:
Het gaat om iets dat verzonden is in de originele verpakking zonder extra maatregelen of goede sluiting. Lijkt me toch geen onnodige ophef pascale?

maar daar ging verder het topic niet over,
ik heb het zelf gehad dat de deken in orginele zak verstuurd werd helemaal afgetaped en wel.
wat maakt dat nou uit??
je hebt alleen een grote kartonnen doos staan die vervolgens naar het grof vuil gaat haha
maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag aan jiehaaa waarom zij het niet proffesioneel vind?
er staat duidelijk op welke deken erin zit welke maat kleur etc.
mijn adres staat er duidelijk op zonder dat het bv nat kan worden.
hun adres staat klein bovenin de hoek zodat mocht er wat fout gaan de deken teruggestuurd kan worden.
een zak heeft alles hetzelfde als een doos.

Ik had al via pb op een paar van je reacties gereageerd, omdat het topic gesloten was, maar nu het weer open is ook nog even in het topic mijn reactie want daar had ik hem oorspronkelijk ook willen zetten.

Als ik niet online ben als je iets van me wilt weten, is het lastig antwoorden Knipoog . Beetje geduld dus, hoewel ik je al zei dat je het antwoord had kunnen vinden als je even de moeite had genomen om terug te lezen. Op pagina 2 van het topic schreef ik namelijk Pling :

jiehaaa schreef:
Dit was volgens hen wel een deugdelijke verpakking. Ik vind van niet, want a) zo'n zak gaat makkelijk open (druksluiting), b) de inhoud van de zending is nu wel erg duidelijk en c) de kans op beschadiging is groter met alleen een dun stukje plastic ipv een stevige kartonnen doos.
Voor mij is dat een reden om niet gauw meer een deken bij hen te bestellen. Want ik vind het totaal niet professioneel.

Daar is je antwoord Knipoog .

Ik ben het niet met je eens dat een doorzichtige zak hetzelfde "heeft"als een kartonnen doos. Zie motivatie in mijn quote.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:38

ik had idd eens een deken bij ze besteld en die kwam ook in een doorzichtig plastic tas aan.
geen ramp,maar vond het niet zo netjes

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:56

Ook ik bestelde wel eens bij Piaffe maar de laaste keer toch iets mis gegaan.
Ik bestelde iets kleins en had het met spoed nodig dus nam de 6,20 aan verzendkosten (pakketpost)
maar voor lief. Dit is puur omdat wij geen ruitersportzaak in de buurt hebben.

Maar hun versturen het op in een envelop met 1 euro nog wat aan postzegels der op en geen
briefje derbij van sorry het is goedkoper uitgevallen met verzenden of zoiets...

Dus ik bestel hier niet meer... gaat maar om een paar rot euro maar toch...
Der zijn genoeg online shops waar ik mijn spullen kan bestellen indien nodig.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:05

Hier ongeveer dezelfde ervaring...

Nadat ik online wat spullen bij Piaffe besteld had, liet het pakketje weken op zich wachten. Ik heb ze gemaild met de vraag waar het pakketje bleef. Ze melden mij dat het reeds verzonden was, maar dat het bij de koerier was blijven liggen. Ik dus weer wachten.

Maar na een paar weken vroeg ik of ze het pakketje niet opnieuw konden zenden. Mocht het oude pakketje nog afgeleverd worden, dan zou ik dat retour zenden. Toen kreeg ik een boze mail terug dat ik een gratis deken bij hun wilde jatten. Hoe onbeschoft kunnen ze zijn Boos! Ik werd ook boos Bloos en schreef dat ze op bokt.nl niet blij zouden zijn met dit verhaal Nagelbijten / Gniffelen Vervolgens kreeg ik een dreig mail van hun (heb ik bewaard), dat als ik wat op bokt zou zeggen er over dat ik er spijt van zou krijgen Erg hè!

Maar ik moet ook zeggen dat ze het uiteindelijk wel heel netjes afgehandeld hebben Ja Ze hebben diverse keren TNT benaderd om te vragen waar het pakketje was en uiteindelijk is het keurig bij mij afgeleverd.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:08

paddington schreef:
Ook ik bestelde wel eens bij Piaffe maar de laaste keer toch iets mis gegaan.
Ik bestelde iets kleins en had het met spoed nodig dus nam de 6,20 aan verzendkosten (pakketpost)
maar voor lief. Dit is puur omdat wij geen ruitersportzaak in de buurt hebben.

Maar hun versturen het op in een envelop met 1 euro nog wat aan postzegels der op en geen
briefje derbij van sorry het is goedkoper uitgevallen met verzenden of zoiets...

Dus ik bestel hier niet meer... gaat maar om een paar rot euro maar toch...
Der zijn genoeg online shops waar ik mijn spullen kan bestellen indien nodig.

Ze hebben toch wel de resterende verzendkosten terug over gemaakt?

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:13

Caira schreef:
Ze hebben toch wel de resterende verzendkosten terug over gemaakt?

Nope.... heb 2 mails de deur uit gedaan... in 1 mail schreven ze was in behandeling en
in de mail daarna wisten ze van niks meer... heb het er maar bij gelaten maar mij
zijn ze wel kwijt als klant....

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:13

Caira schreef:
Het gaat om iets dat verzonden is in de originele verpakking zonder extra maatregelen of goede sluiting. Lijkt me toch geen onnodige ophef pascale?

maar daar ging verder het topic niet over,
ik heb het zelf gehad dat de deken in orginele zak verstuurd werd helemaal afgetaped en wel.
wat maakt dat nou uit??
je hebt alleen een grote kartonnen doos staan die vervolgens naar het grof vuil gaat haha
maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag aan jiehaaa waarom zij het niet proffesioneel vind?
er staat duidelijk op welke deken erin zit welke maat kleur etc.
mijn adres staat er duidelijk op zonder dat het bv nat kan worden.
hun adres staat klein bovenin de hoek zodat mocht er wat fout gaan de deken teruggestuurd kan worden.
een zak heeft alles hetzelfde als een doos.[/quote]

Ik had al via pb op een paar van je reacties gereageerd, omdat het topic gesloten was, maar nu het weer open is ook nog even in het topic mijn reactie want daar had ik hem oorspronkelijk ook willen zetten.

Als ik niet online ben als je iets van me wilt weten, is het lastig antwoorden Knipoog . Beetje geduld dus, hoewel ik je al zei dat je het antwoord had kunnen vinden als je even de moeite had genomen om terug te lezen. Op pagina 2 van het topic schreef ik namelijk Pling :

jiehaaa schreef:
Dit was volgens hen wel een deugdelijke verpakking. Ik vind van niet, want a) zo'n zak gaat makkelijk open (druksluiting), b) de inhoud van de zending is nu wel erg duidelijk en c) de kans op beschadiging is groter met alleen een dun stukje plastic ipv een stevige kartonnen doos.
Voor mij is dat een reden om niet gauw meer een deken bij hen te bestellen. Want ik vind het totaal niet professioneel.

Daar is je antwoord Knipoog .

Ik ben het niet met je eens dat een doorzichtige zak hetzelfde "heeft"als een kartonnen doos. Zie motivatie in mijn quote.[/quote]

jiehaaa ik snap eerlijk gezegd niet dat je dit nu nog weer in het topic zet,je rakeld weer dingen op.
het topic was nog NIET gesloten toen jij mij een pb gaf.
dus je hebt het mij toch uitgelegd dan is het toch goed?ik merk dat ik me langzamerhand ga ergeren aan dit topic dus het lijkt me goed dat ik hier niet weer kom.
ik vind het schandalig dat mensen iemand zo de grond ik kunnen trappen.(en dat dit nog toegestaan word ook.)
ik persoonlijk denk ook dat piaffe hier nog werk van kan maken ook.(dit is slecht voor hun zaak)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:16

Nou wil ik echt geen olie op het vuur gooien, al zal helaas niet iedereen dat van me willen aannemen, maar als je al die dingen bij elkaar optelt, dan komt Piaffe er toch niet best af.
Als er sporadisch wat fout gaat, ziet bijna iedereen het wel een keer door de vingers.
Maar als veelvuldig dezelfde dingen fout gaan, met betrekking tot lange leveringstermijnen van zaken die op voorraad zouden zijn, ongevraagde levering van andere maten en diverse gevallen van klantonvriendelijke communicatie, dan kan ik niet anders concluderen dan dat ze niet al te best scoren qua serviceniveau.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:17

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar heb ook een soortgelijke ervaring.
Mij zijn ze als klant echt kwijt, zal er nooit meer iets kopen en raad het ook iedereen af.

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:17

Ik heb zelf vorige week wat bij piaffe besteld, een regendeken van jos lansink. twee dagen later had ik hem al in huis! supersnel dus!

van de zomer had een vriendin van mij 3 zadelbontjes (voor op het zadel) besteld. die waren iets van 18euro
toen ze het pakketje openmaakte zaten er drie merino bonte zadeldekjes van 30 euro p.s. in. er zat een briefje bij, dat die andere niet leverbaar was. nou dat vond ik echt supernetjes van ze!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:21

pascale schreef:
jiehaaa ik snap eerlijk gezegd niet dat je dit nu nog weer in het topic zet,je rakeld weer dingen op.
het topic was nog NIET gesloten toen jij mij een pb gaf.

Pascale, ik heb je gisteren om 18.21 en 18.23 uur ge-pbt.
Dit topic is gesloten geweest vanaf gistermiddag 16.29 u t/m vandaag 09.28 uur. Zie pagina 7 van dit topic, moderatoropmerkingen Elles. Dus wat je stelt is niet juist.

Waarom zet ik dit ook in het topic? Omdat jij je vraag ook in het topic stelde en niet via de pb, en anderen dus misschien ook wel benieuwd zijn geworden naar mijn reactie. Knipoog

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:25

pascale schreef:
ik persoonlijk denk ook dat piaffe hier nog werk van kan maken ook.(dit is slecht voor hun zaak)

Nee dat ben ik niet met je eens. Dit zijn ervaringen uit eerste hand, geen lastercampagne. Eerder klantenreviews.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 20:28

Ik heb getemd voor een slotje. Mijn kwestie is opgelost, en ik vind dat het niet weer zo'n negatief piaffe topic moet worden dat tot in den treure wordt uitgemolken. Zo'n topic is er namelijk al eens geweest.

Nogmaals, er zijn weer genoeg negatieve ervaringen bijgekomen, maar mijn kwestie is opgelost, ik heb een goede deken en ik heb keurig mijn geld teruggekregen per omgaande.

Pascale, mede door jou heb ik besloten een slotje aan te vragen, dit topic draait nu een heel negatieve kant op om te gaan discussieren met een medebokker, terwijl iedereen vrij is een mening te geven. Dit is geen roddelen, dit zijn meningen en klantervaringen uit eerste hand. Ik heb zelf nog contact gehad met Piaffe, en zij heeft dit topic ook gelezen. Nogmaals, uit nog enig respect voor haar, dit topic is klaar, iedereen heeft meningen kunnen geven en conclusies kunnen trekken, dit hoeft niet eindeloos door te gaan. Mijn kwestie is opgelost, uiteindelijk op een nette manier.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:32

Splash_ schreef:
Ik heb getemd voor een slotje. Mijn kwestie is opgelost, en ik vind dat het niet weer zo'n negatief piaffe topic moet worden dat tot in den treure wordt uitgemolken. Zo'n topic is er namelijk al eens geweest.

Nogmaals, er zijn weer genoeg negatieve ervaringen bijgekomen, maar mijn kwestie is opgelost, ik heb een goede deken en ik heb keurig mijn geld teruggekregen per omgaande.

Pascale, mede door jou heb ik besloten een slotje aan te vragen, dit topic draait nu een heel negatieve kant op om te gaan discussieren met een medebokker, terwijl iedereen vrij is een mening te geven. Dit is geen roddelen, dit zijn meningen en klantervaringen uit eerste hand. Ik heb zelf nog contact gehad met Piaffe, en zij heeft dit topic ook gelezen. Nogmaals, uit nog enig respect voor haar, dit topic is klaar, iedereen heeft meningen kunnen geven en conclusies kunnen trekken, dit hoeft niet eindeloos door te gaan. Mijn kwestie is opgelost, uiteindelijk op een nette manier.

waarom dan mede door mij??ik wil echt niet vervelend doen,ik weet zelf wel beter...
ik reageer echt niet negatief ik zeg alleen dat ik het enorm sneu vind voor yvonne van piaffe.
zij word hier ook erg verdrietig van,ze doet haar best!
ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend werkt als je alles zo goed mogelijk bedoeld en zoveel negativiteit over je heen krijgt,en geloof mij ze heeft voldoende van bokt over zich heen gehad.sneu erg sneu

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:36

en daarbij komt ook dat juist ik positief ben en absoluut niet negatief.

Margot__X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:54

ik ben het helemaal met pascale eens ik heb ook goede ervaringen met piaffe en ik vind het ook wel erg sneu voor piaffe en yvonne zijn doe ook maar hun best