Little_Gift schreef:Beetje jammer dat je er hier zomaar van uit gaat dat dit een mogelijkheid was als je niets van de situatie af weet. Hij moest namelijk sowieso weg bij de vorige eigenaar en wat jij niet weet is als ik hem niet gekocht had hij naar een manege zou gaan.Nee ik wil juist dat ze hem verkoopt, omdat hij beter af zal zijn maar ik vind het helemaal verkeerd dat ze dit niet bedacht heeft vooraf, je gaat mij niet wijsmaken dat dit niet bedacht kon worden voor de aankoop, ze heeft hem ocharme god nog maar twee weken! Kom zeg, van wispelturigheid gesproken en het paard is er wel de dupe van, moest hij kunnen kiezen hebben zou hij gekozen hebben om bij zijn vorige eigenaar te blijven in plaats van te moeten verhuizen, wennen aan een nieuwe persoon en dan weer weg te moeten!
Maar ja, het dier heeft nooit geen keuze hé, het is de mens die persé koste wat koste het beestje wou hebben en als ze hem dan hebben tja dan is ie er teveel aan
Triest vind ik dat!
Nee dáár zou hij blij van geworden zijn.
Hou dus maar op met wat beter geweest zou zijn.
Hij is nu namelijk véél beter af dan wanneer hij de rest van zijn leven als manege paard had moeten figureren. En ik zal er voor zorgen dat hij een lief nieuw baasje krijgt die hem wel alles kan geven wat hij nodig heeft.
Als je dus niet normaal kan reageren op mijn vraag en alleen maar rotopmerkingen kan maken, reageer dan niet.
Ik voel me al poedersuiker genoeg dat ik hem weer moet verkopen dus aan jou reactie heb ik toch niets.