casperrr schreef:Wat is je doel nu eigenlijk HC? Wat wil je nu bereiken met jouw posts?
Als je toch al onzin aan het kletsen bent.... neem dan ook nog mijn vraag mee....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
casperrr schreef:Wat is je doel nu eigenlijk HC? Wat wil je nu bereiken met jouw posts?
JoT schreef:HC, kom op zeg, dit is klinkklare onzin en dat weet je zelf ook wel.
Huertecilla schreef:JoT schreef:Ach kom op zeg, da's wel heel erg cru gezegd! Paarden zijn en blijven vluchtdieren.
´vluchtdieren´ bestaan niet, alleen in de ruiterij![]()
hc
Huertecilla schreef:Sanp je dat écht niet Casperr? of wil je dat niet?
Het is erg simpel: de ruiterij dient de EIGEN vernatwoordelijkheid op zich te nemen en niet altijd maar naar anderen te wijzen en de eigen onvaardigheid achter het begrip ´vluchtdier´ te verstoppen.
hc
Vjestagirl schreef:Nee een vluchtdier bestaat niet. Prooidieren ook niet neem ik aan?
Huertecilla schreef:Sanp je dat écht niet Casperr? of wil je dat niet?
Het is erg simpel: de ruiterij dient de EIGEN vernatwoordelijkheid op zich te nemen en niet altijd maar naar anderen te wijzen en de eigen onvaardigheid achter het begrip ´vluchtdier´ te verstoppen.
hc
Huertecilla schreef:Vjestagirl schreef:Nee een vluchtdier bestaat niet. Prooidieren ook niet neem ik aan?
Nee, niet in absolute zin nee, allen relatief in de zin van een prooi van een ander dier. Kijk naar de voeldselketen van grote vis eet via tig andere formaten vissen uiteindelijk knleinste vis. Wat is nu de ´prooivis´?
hc
Citaat:Het is erg simpel: de ruiterij dient de EIGEN vernatwoordelijkheid op zich te nemen en niet altijd maar naar anderen te wijzen en de eigen onvaardigheid achter het begrip ´vluchtdier´ te verstoppen.
Citaat:Die slaat ook nergens op.
Kinderen zijn minderjarige, niet geheel toerekeningsvatbare, ´verkeers´deelnemers.
Paarden zijn voertuigen met een bestuurder.
De positie in de wet is volledig anders en ook die in het verkeer.
Het is in mijn ogen wederom een illustratie van de ronduit schandalig gebrekkige kennis, vaardigheid en mentaliteit van veel ruiters.
hc
Huertecilla schreef:Vjestagirl schreef:Nee een vluchtdier bestaat niet. Prooidieren ook niet neem ik aan?
Nee, niet in absolute zin nee, allen relatief in de zin van een prooi van een ander dier. Kijk naar de voeldselketen van grote vis eet via tig andere formaten vissen uiteindelijk knleinste vis. Wat is nu de ´prooivis´?
hc
casperrr schreef:Huertecilla schreef:Sanp je dat écht niet Casperr? of wil je dat niet?
hc
Blijkkbaar heb je de gehele situatie niet gelezen. Vind jij het soms normaal dat wij worden uitgescholden voor k*twijven met r*tknollen, dat ze iemand een klap verkopen? Dat ze op eigen erf komen?
Wélke vinger moet ik naar mijn eigen uitsteken? Het feit dat we niet op buitenrit moeten gaan?
Dan kan ik ook zeggen dat álle wielrenners van de straat af moeten blijven, en ze maar lekker op een eigen race baan gaan fietsen, en níet op openbare wegen om die in zijn geheel in beslag te nemen.
blizzard2000 schreef:Ik keur het echt niet goed wat die wielrenners hebben gedaan, maar als jullie niet zo stom waren die fiets midden op de weg te zetten en de zaak te blokeren was er misschien wel niets gebeurd. Heb je zelf eigenlijk wel in de gaten hoe gevaarlijk het is voor een grote groep fietsers die in 1 keer moeten stoppen. Ik zou ook boos zijn.
Jullie hebben het over rekening houden met medeweggebruikers, nou je houd zelf lekker veel rekening. Als die fietsers bij elk paard wat ze tegenkomen stapvoets moeten fietes gaat de lol er snel vanaf. Je moet elkaar respecteren. Als je weet dat je paard er niet tegen kan of het misschien eng gaat vinden. Ga dan even in de berm of een inhammetje staan. Desnoods neem je iemand mee die je paard even vast kan houden (om hem verkeersmak te maken)
Ik wil wel zeggen dat ik het niet sociaal en verantwoord vind van wielrenners om op 10cm afstand van een paard voorbij te scheuren.
blizzard2000 schreef:Ja ik denk dat ze over je heen waren gereden.