Het is een afschuwelijk verhaal. Als ik het mis heb dan spijt het me.
Zo beter?..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xStrawberry schreef:Wie is TS? Ik zie die naam wel vaker voorbijkomen
Maar, ja. Een boete van 8.000 is iig veelste weinig voor een paardenleven. Ik hoop dat die vriend van jou nog wat meer ervoor mag doen .

colunder schreef:ik vind het best schokkend om te lezen dat jullie denken dat dit hele verhaal verzonnen is.
helaas is het dat niet!!
ik ben wel mijn pony kwijt,door het toedoen van 2 jongens die zo stom zijn om vuurwerk naar paarden te gooien.
mijn leven en dat van mijn kinderen staat behoorlijk op zijn kop.
we hebben het voor onze ogen zien gebeuren en ik kan je vertellen dat dit geen leuk gezicht is.

colunder schreef:ik vind het best schokkend om te lezen dat jullie denken dat dit hele verhaal verzonnen is.
helaas is het dat niet!!
ik ben wel mijn pony kwijt,door het toedoen van 2 jongens die zo stom zijn om vuurwerk naar paarden te gooien.
mijn leven en dat van mijn kinderen staat behoorlijk op zijn kop.
we hebben het voor onze ogen zien gebeuren en ik kan je vertellen dat dit geen leuk gezicht is.
detour schreef:Ik krijg net een pb-tje dat iemand een slotje aanvraagt omdat het niet zo moeten kunnen dat we het niet helemaal vertrouwen hier en daarmee schijnen we de TS-ers te kunnen kwetsen.
Lynn_Nikita schreef:detour schreef:Ik krijg net een pb-tje dat iemand een slotje aanvraagt omdat het niet zo moeten kunnen dat we het niet helemaal vertrouwen hier en daarmee schijnen we de TS-ers te kunnen kwetsen.
goh, ik ook al....
runningkawa schreef:Idd hoezo TS
Dat is de rotjes gooier, zou niet weten hoe we die kunnen kwetsen...
Hen3 schreef:Hallo allemaal
Een vriend van mij zat gisteren met rotjes te gooien bij zijn buren die een manege hebben. Het paard schrok van het rotje en na 10 seconden is het dood neergevallen. Ik kon het me al moeilijk voorstellen dat het door het rotje kwam maar nou kwam er ook nog bij dat het paard hart en longproblemen had en 25 jaar oud was. De eigenaar wil er 8.000 euro voor hebben. Wat vinden jullie van deze geschiedenis. Ik kan me haast niet voorstellen dat het door het rotje komt.
Brand los
Hen3 schreef:Hallo allemaal
Een vriend van mij zat gisteren met rotjes te gooien bij zijn buren die een manege hebben. Het paard schrok van het rotje en na 10 seconden is het dood neergevallen. Ik kon het me al moeilijk voorstellen dat het door het rotje kwam maar nou kwam er ook nog bij dat het paard hart en longproblemen had en 25 jaar oud was. De eigenaar wil er 8.000 euro voor hebben. Wat vinden jullie van deze geschiedenis. Ik kan me haast niet voorstellen dat het door het rotje komt.
Brand los
russel schreef:Toch best bijdehand voor zo een snotaap van 12 om een eigen account aan te maken op bokt terwijl ze kennelijk niets met paarden hebben. Alhoewel ze snappen hoe ze een bericht op een paardenforum kunnen zetten, snappen ze niet dat ze met dierenmishandeling bezig zijn. Ik hoop dat mams en paps een pittige straf in petto hebben.
russel schreef:Ik bedoel met mijn bericht niet dat ik het verhaal wantrouw, ik trek daarmee het naive gedrag van een 12 jarige in twijfel, die zijn in mijn ogen volledig aansprakelijk voor hun gedrag en geen kleine kinderen meer. Voornamelijk het zinnetje "brand los" vind ik stuitend, maar dat vind ik sowieso echt een boktzin en die verbaasd mij voor een nieuw lid die pas 12 is.
Ik heb meer het idee dat het verhaal wel waar is, maar dat onze Hen3 niet is wie wij denken.