Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arno8 schreef:Niet te geloven dat mensen zelfs dit nog goedpraten en suggereren dat het hier om een momentopname gaat en dat het dus niet erg is.
Als ik met een zware moker het hoofd van mijn paard aan diggelen sla, dan is dat ook een momentopname, maar evengoed kan dat ook niet!
Myukii schreef:arno8 schreef:Niet te geloven dat mensen zelfs dit nog goedpraten en suggereren dat het hier om een momentopname gaat en dat het dus niet erg is.
Als ik met een zware moker het hoofd van mijn paard aan diggelen sla, dan is dat ook een momentopname, maar evengoed kan dat ook niet!![]()
Maar gelijk heb je zeker. Of het een momentopname gaat of niet, dit kán gewoon niet. En aangezien dit niet de enige foto's zijn van Anky die d'r paarden op een supergezellige manier haar paarden happy athletes maakt, ís dit niet eens een momentopname.
Vind de opmerking een paar reacties terug ook echt slaan op niks. "Salinero wordt ook zo losgereden." Mag toch aannemen dat ik niet de enige ben die denkt: "Ehhhhhhhhhhh....... DÚS?"
Kan het echt niet hebben dat sommige mensen nog steeds als jonge hondjes achter Anky aanhobbelen 'want ze rijd wel in de top mee hoor, en jullie nieeeeet'. Mensen die daar hoog bovenin rijden schijnen alles maar te kunnen maken, omdat ze al bewezen hebben dat ze één van die geweldige personen zijn die hun paard zo mooi in een dansje kunnen trekken.
En ook als er dan dit soort foto's verschijnen (waarop de Anky-fans élke amateur zouden afbranden, maar Anky zelf? Neeeee want díé is heilig), waarvan iedereen kan zien dat dit nooit, op geen enkele manier goed kan zijn voor het welzijn van het paard (Wel voor die van de ruiter.), er nog stééds wordt geroepen dat het maar momentopnames zijn, en dat menig amateurruiter kan leren van Anky.
Zal ik je wat 'ns vertellen, zelfs als ik geld toegestopt zou krijgen zou ik niet willen leren van mevrouw v. Grunsven.
PrisSyl schreef:duidelijk een momentopname,eerst in rl zien dan geloven(van een foto kan je weinig zeggen) !!
Arabesk schreef:momentopname
ik zie hier nooit iemand op bokt die eenzelfde soort momentopname heeft bij HAW ofzo. Ga toch weg, het is toch gewoon duidelijk? Of zie je echt niet dat de keizer in z'n nakie staat?
VValar schreef:HAHA. Bij HAW zie je soms nog veel erger
PrisSyl schreef:duidelijk een momentopname,eerst in rl zien dan geloven(van een foto kan je weinig zeggen) !!
Gabbiejjjj schreef:@PrisSyl idd een MOMENTOPNAME gaan jullie maar is proberen een half uur lang je rechterhand in je zij te houden ik vind deze foto's niet terecht!! als jou paard wat vaster zit rechts of links wil je jezelf niet eens zien rijden !! dat van power and paint was veel erger !!! die zat helemaal vast jou handen en armen zijn nog een beetje flexibel!!ze vroeg gwn een beetje door
Leonora schreef:Ik was dan ook geschokt toen ik recent in Het Sportpaard las dat Nicole Werner alle camera's op het losrijterrein wil verbieden, dat is pure censuur en daar is de sport echt niet mee gediend.
VValar schreef:Leonora schreef:Ik was dan ook geschokt toen ik recent in Het Sportpaard las dat Nicole Werner alle camera's op het losrijterrein wil verbieden, dat is pure censuur en daar is de sport echt niet mee gediend.
Daar kan ik me wel een beetje in vinden eerlijk gezegd, alhoewel ik het persoonlijk erg jammer zou vinden. Maar zoals weer eens blijkt, is internet een gevaarlijk medium. Foto's die gemaakt worden tijdens het losrijden circuleren over heel internet. Iedereen denkt er het zijne over, maar mede dankzij ontwetendheid (en mensen, probeer niet gelijk met z'n allen op de tenen getrapt te zijn) wordt er een ware inquisitie ontketend. Imo onterecht. Een gehele reputatie van iemand wordt zomaar eventjes door het slijk gehaald op basis van een paar foto's. Dit is toch verschrikkelijk sneu dat zoiets uberhaupt mogelijk is.
bromfiets schreef:Een inquisitie op touw zetten is idd overdreven. Maar ik hoop wel dat je het met me eens bent dat er wel erg veel van dit soort materiaal te vinden is van Anky.
Het is jammer dat Coby nu de druppel moet zijn terwijl Anky hier al veel vaker op "betrapt" is, maar ik vind het wel goed dat ze er naar gaan kijken. En ik hoop dat het niet alleen bij onderzoeken blijft, maar dat er ook werkelijk iets gedaan wordt....
VValar schreef:bromfiets schreef:Een inquisitie op touw zetten is idd overdreven. Maar ik hoop wel dat je het met me eens bent dat er wel erg veel van dit soort materiaal te vinden is van Anky.
Het is jammer dat Coby nu de druppel moet zijn terwijl Anky hier al veel vaker op "betrapt" is, maar ik vind het wel goed dat ze er naar gaan kijken. En ik hoop dat het niet alleen bij onderzoeken blijft, maar dat er ook werkelijk iets gedaan wordt....
Ik vind het persoonlijk wel steeds meer de vorm aannemen van een heuse inquisitie. Arme Coby die het nu moet ontgelden, ik vind dit echt heel erg sneu. En zoals ik al eerder had aangegeven, haast ondenkbaar dat het zo ver kan komen.
Dierenmishandeling... waar trek je de grens? Ik denk dat je je daar misschien nog wel in kan vergissen. Wat te denken van al die manege paarden die in een kleine stand met hun hoofd tegen de muur geparkeerd, hun kont niet kunnen draaien. Ondertussen wel uitgebuit worden door 3 à 4 uur per dag rond te moeten lopen met een stuiterende, trekkende manegeganger op zijn rug. Moet je alle maneges dan ook maar gaan sluiten?