Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
angelax schreef:joooo
mijn pony's hebben het hier vet goed..
en als je nu zo begint te praten omg..
angelax schreef:haha jahwell..
gister kon mijn pony ook al wijken!
het gaat erom dat hij bij mij thuis dat heeft geleerd!!!

Vlindie schreef:Gewoon jezelf richten op je Fjord. Met veel rust én respekt jullie shetje zo nu en dan
positief benaderen. Dit omdat het shetje (nog) weinig vertrouwen heeft. Geef het tijd,
komt goed.
Ondertussen fijn verder trainen met je Fjord en datgene je tijdens de manegelessen
krijgt aangereikt toepassen tijdens het rijden met je Fjord.
Daarnaast zou het een optie kunnen zijn dat je zusje ook enkele keren per week gaat
rijden op je Fjord. Net zolang de tijd nodig is om jullie shetje zover te krijgen.
Mocht dat nu helemaal niet lukken, en dan praat ik natuurlijk niet over weken danwel maanden,
het kan immers wel jaren duren eer dat paardje zover is, maar mocht het na veel tijd en rust
jammer genoeg niet gelukt zijn met jullie shet, dan is er vast wel een ander paardje te koop
voor je zus.
Jullie hebben je ouders dan goed laten zien en kunnen overtuigen dat je alles, echt alles
eraan gedaan hebt om het shetje zover te krijgen.
Wie weet lukt het zelfs en is een ander paardje helemaal niet nodig!
Heel veel succes gewenst!
angelax schreef:dan vindt je mij verwend en vindt je dat jammer voor de pony's
sorry hoor, maar er is niks mis met die pony's die gaan hier eerlyk gezegd uit hun dak, met de aandacht die ze krijgen, zelfs meer dan op een manege, er is ook niks om zieligs voor te vinden:)
Ze zegt toch dat ze er genoeg tijd aan besteed... Je meot ook wel weer een beetje vertrouwen in dr hebben he
X_juul_X schreef:angelax schreef:dan vindt je mij verwend en vindt je dat jammer voor de pony's
sorry hoor, maar er is niks mis met die pony's die gaan hier eerlyk gezegd uit hun dak, met de aandacht die ze krijgen, zelfs meer dan op een manege, er is ook niks om zieligs voor te vinden:)
Ik zeg ook neit dat er iets mis is met de pony's , ik zeg dat ik het jammer vindt voor de ponys daar bedoel ik mee dat jy volgens mij gewoon niet genoeg tijd aan de shetlander besteed , anders zou je allang er vanalles mee kunnen doen, als jy geen tijd voor hem vrijmaakt zal hij bang blijven voor t halster en voor weetiknietwat.. En dan ik je verwend vind maak ik op uit dit topic zoals je reageert op mensen die je proberen te helpen en de berichten die je zelf plaatst. Ik kan ernaast zitten hoor maar dit is gewoon wat ik eruit opmaak

x_Can schreef:Juul dat is onzin... Hoe kan je dat weten? Woon je in dr stallen ofzoZe zegt toch dat ze er genoeg tijd aan besteed... Je meot ook wel weer een beetje vertrouwen in dr hebben he