Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helma_Amber schreef:Ik val gelukkig niet vaak, maar de ergste was toen ik 12 was. Toen ben ik met een manegepony in galop over de kop gevlogen. Ik weet niet, hij struikelde of gleed uit. Uiteindelijk lagen we op de grond en hij lag met zijn achterhand op mijn hoofd. Ik had toen een hersenschudding en een gescheurd jukbeen.
Mijn hoofd was helemaal opgezet.
Muisbal schreef:Ik ben vanuit een ongecontroleerde, harde galop tegen de bakrand geknald. Paard ging plots naar links en ik was al mn beugels kwijt en knalde dus tegen de bakrand. Paar tellen buiten bewustzijn geweest, resultaat: gebroken arm en ruim 3 maanden geen sport. Op de dag dat ik in het ziekenhuis was geweest en de arts had gezegd dat ik LANGZAAMAAN weer wat mocht gaan doen, ben ik dezelfde dag nog naar de manege gegaan en gaan rijden

_Sas_ schreef:xannemijn: kun je misschien ophouden met deze onzinnige berichten die imo alleen bedoeld zijn je berichtenaantal op te krikken? Iedereen die hard gevallen is heeft pijn, reacties zijn dus nogal zinloos
mag weer van mams ze was toen erg geschrokken..
.. gelukkig had ze nix.. 
roest schreef:mijn ergste val was niet pijnlijk, voor schut ging ik wel![]()
ik ging een pony leren te galloperen en dat domme ding stopte ineens, dus een koprol voor m'n pony uit, stond gewoon weer op m'n benen, met het hoofdstel in m'n handen, klaar om op te tuigen![]()
het ergste dat ik heb meegemaakt is dat ik niet viel, dus met paard en al de sloot in, heb nog steeds een fobie voor sloten
Wil je in mijn circusteam komen?
viel niet hard maar heb toch mooi m'n vinger gebroken! xXLiekeXx schreef:roest schreef:mijn ergste val was niet pijnlijk, voor schut ging ik wel![]()
ik ging een pony leren te galloperen en dat domme ding stopte ineens, dus een koprol voor m'n pony uit, stond gewoon weer op m'n benen, met het hoofdstel in m'n handen, klaar om op te tuigen![]()
het ergste dat ik heb meegemaakt is dat ik niet viel, dus met paard en al de sloot in, heb nog steeds een fobie voor sloten
Wil je in mijn circusteam komen?
Weken last gehad was gelijk mn eerste val van mijn paard en mijn eerste val in 3 jaar.