Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rozanne schreef:Ik vind dat een paard gewoon buiten moet kunnen staan, al is het maar een paddock..
Kenzo12 schreef:Een paard hoort ook weidegang te hebben, afwisseling, voldoende beweging, e.d. Al moet ik zeggen dat hier in de regio (utrecht) de meeste paarden in de winter ook 24/7 op stal staan met 1 uurtje beweging in de bak, welke 9 van de 10 keer ook dressuur is. Dus ik moet zeggen dat de situatie die in dat tijdschrift staat niet veel afwijkt van het leven van de meeste paarden in deze regio.
MyWishMax schreef:__KELLY schreef:whahaha onze paarden staan minstens 8 uur per dag op de wei , en ze hebben hooguit niet meer dan eens een open plekje ergens van het spelen ofzo , maarjaa paarden die meer dan een miljoen waard zijn sommigen zou ik wel voorzichtiger mee zijn maar alsnog onzin.
Ik vind het dus nergens op slaan dat een paard niet in de wei mag, paarden horen daar en praatjes dat ze elke keer weer over de sloot heen springen en zeer been blabla vind ik maar onzin alsof paarden zichzelf graag verwonden ? vind het gewoon mierenne*kerij dat je paard of helemaal ingepakt op het weiland moet of niet dan zit er tog iets fout
Ik zou als ik jou was niet zo snel mijn conclusies trekken. Dat over de sloot heen springen is waarschijnlijk op mij gericht en ik vind dat je veel te snel je oordeel klaar hebt.
Die van mijn komt letterlijk door de sloot heen en komt altijd geblesseerd het land uit, niet kleine wondjes, maar zwaar kreupel. Pony vindt het zelf ook niet meer leuk. hij komt niet meer buiten maar is veel vrolijker dan toen hij nog wel buiten kwam. Nu blijft hij redelijk heel en ik merk aan hem dat hij niet mogen rijden erger vindt dan niet in het land mogen.