Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meart schreef:Henk zal wel blij zijn dat jullie zijn naam te grabbel gooien op bokt...idd heeft TS geen namen genoemd...
LadyElmira schreef:Quardian zou je me willen uitleggen met hetgeen je bedoeld bij : en dit is nu ook geen situatie die zij kan controleren?
maverick schreef:meart schreef:Henk zal wel blij zijn dat jullie zijn naam te grabbel gooien op bokt...idd heeft TS geen namen genoemd...
Geloof niet dat wij dat doen, dat wij die alleen maar verdedigen.
en daarkomt bij er zijn zo veel henken.
Maar mag ik vragen wie jij bent, want jij weet dan kennelijk over welke henk het gaat,.
Guardian schreef:ik zou als ouder zijnde het als mijn verplichting zien om eerlijk te zijn tegen mijn kind van 12. Is het nou een dreumes van een jaar of 7 dan ja had ik het wat opgemooid, maar ik vind dat een kind van 12 bijna 13 het wel verdiend om eerlijkheid te krijgen van haar ouders,, dan weet ze tenminste zeker wat er met het beestje gebeurd is en kan ze zich daarbij neerleggen ipv zichzelf steeds maar af te vragen wat er nou eigenlijk daadwerkelijk gebeurd is....
ulestro schreef:Guardian schreef:ik zou als ouder zijnde het als mijn verplichting zien om eerlijk te zijn tegen mijn kind van 12. Is het nou een dreumes van een jaar of 7 dan ja had ik het wat opgemooid, maar ik vind dat een kind van 12 bijna 13 het wel verdiend om eerlijkheid te krijgen van haar ouders,, dan weet ze tenminste zeker wat er met het beestje gebeurd is en kan ze zich daarbij neerleggen ipv zichzelf steeds maar af te vragen wat er nou eigenlijk daadwerkelijk gebeurd is....
het is idd wel beter om eerlijk te zijn tegen je kinderen, maar er blijven veel ouders die dit niet doen, die hun kinderen een 'beter' leven willen geven door te zwijgen met de gevolgen van dien
als dit hier het geval was zullen we niet weten dus wil ik ook niet echt uithalen naar de ouders, die zullen wel weten hoe ze hebben gehandeld, er kan in principe hier maar enkel op geoordeeld worden als de ts de situatie mooi uitlegd, haar ouders ook en de staleigenaar ook, dan heb je het verhaal van alle kanten
HouVanUtopia schreef:Jennifer, Ik snap hoe moeilijk en rot hetvoor jou is! Want jij kunt gewoon niets doen! Maar ik vind niet dat je hier Henk zo belachelijk kunt maken! Jullie hebben in goede orde met hem besproken wanneer hij NIET zou worden verkocht zondag, dat Henk als BORG van de niet betaling de pony zou krijgen. Dus de pony was vanaf zondag van henk. Dit betekend dat Henk ermee mag doen wat hij wil. Ik weet verder niet waar hij naar toe is, maar wat ik hoorde is het dan naar Zweden.
Hier kunnen jullie achteraangaan maar jullie zullen hier niets mee bereiken. De pony was nu eenmaal van Henk. En hij mocht er dus mee doen wat hij wou......
Ik snap dat jij je pony vreselijk mist, en hoe moeilijk jij het hebt.
En celest had zoveel pijn zoveel....dit is beter het is moeilijk als hij echt naar de slacht is...maar een pony met pijn rond laten lopen is nog veel zieliger...
HouVanUtopia schreef:Niemand weet of hij naar de slacht is gebracht!!
jacimatho schreef:Inderdaad nog even nadrukkelijk vermelden dat het meiske dat dit topic is gestart, niet degene is geweest die naam en toenaam van de stalhouder bekend heeft gemaakt.
Dat is te danken aan die moraalridders die aangevlogen kwamen om de stal te verdedigen.
![]()
Wat dus helemaal niet nodig was, aangezien het meiske enkel haar hart wilde luchten en wat medeleven vroeg.
Mag toch?
Zij is haar paard kwijt, haar veilige gezin kwijt, alles wat ze had staat ondersteboven en is veranderd op een pijnlijke manier.
Vind dat jullie wel heel makkelijk oordelen over zo'n jong kind.
Zet die grote mond liever op tegen haar ouders, die zijn hiervoor verantwoordelijk.
maverick schreef:nightlover even voorde goede orde.ze heeft zondag afscheid genomen.Want toen haar moeder haar op kwam halen,vroeg deze nog wil je afscheid nemen.Waarop ze zelf heft gezegt nee, dat heb ik al gedaan.
_June schreef:Enne, Jacimatho noem me geen moraalridder, ben ik niet van gediend!
Jennifer: mss dat het allemaal wat banketstaaf overkwam maar ik vind het verschrikkelijk voor je en heb het idee dat je niet alles weet, wilde je dat alleen vertellen.
In ieder geval sterkte en ik hoop dat het snel allemaal wat beter gaat lopen thuis!