Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vjestagirl schreef:Bij ons word er bij heimwee ook niet naar huis gebeld. Daar word het alleen maar erger van. Degene die het bij ons leid is heel hard, zodra er een ligt te huilen negeer je dat gewoon. Ze is jarenlang docente geweest en ik ga er maar vn uit dat ze weet wat ze doet.
op de manege waar ik vroeger zelf op kamp was geweest!
het leuke eraan is dat je lekker bezig bent met activiteiten en pony's met een leuke groep kinderen... het mindere eraan is toch de nachten! ik was op die leeftijd precies hetzelfde, maar nu heb ik toch wat meer slaap nodig als 4 uur per nacht
voor mij was het vooral een leuke afwisseling voor de zomervakantie

Ik kan je vertellen dat ik toen geopperd heb om haar in een speciaal kamp te plaatsen, kom nou !
toen is er in mijn groep een meisje afgedonderd, bovenarm gebroken. Echter was jong kind, Belgisch en nogal verlegen, dus we kregen niet snel en goed duidelijk hoeveel pijn ze nou had. Voelde me echt zo schuldig. Kind uiteindelijk dag later arm in mitella, niet meer mee op buitenrit, echter kwamen haar ouders haar niet ophalen. Die woonde in Antwerpen en vonden het beter als het kind gewoon bleef. Was nog voor het mobiele tijdperk dus kind heeft denk ik 1x met ouders gesproken. Ze vroeg er ook niet meer om. Het stuk waar het ongeluk is gebeurt galopeer ik nog steeds niet met groepen, dat doen ze maar met andere leiding.

haha we laten ze lekker in die waan zitten
maar het is heel leuk om te horen
dus groep ver vooruit en toen was die klaar stoof hij vette rengalop terug naar de groep
ik stond achter dr want ik reed achter aan haha daarna die keer niet gehoord van die kinderen dat ze in rengalop gingen maar dat alleen Tessa in rengalop ging