Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MRmichiel schreef:pharagirlke schreef:Overigens vraag ik me het tegenovergestelde af, hoeveel mensen het idd zouden doen.
Als ze na een super proef waarna je het gevoel hebt dat je de hele wereld aan kan samen met je kameraadje plots door een vreemde die je van hot nog staart kent, meteen zouden zeggen 'pak maar mee.'
of je hebt net gereden in de regen, je paard liep voor geen meter, je hebt haast want je moet nog gauw douchen want je moet naar je werk en je bent hartstikke moe en een slecht humeur. en dan komt iemand met een miljoen aanzetten voor je paard
pharagirlke schreef:Ik betwijfel eigenlijk of veel mensen er wel bij stilstaan hoeveel een paard éigenlijk voor je doet.
pharagirlke schreef:Ik betwijfel eigenlijk of veel mensen er wel bij stilstaan hoeveel een paard éigenlijk voor je doet.
MRmichiel schreef:pharagirlke schreef:Ik betwijfel eigenlijk of veel mensen er wel bij stilstaan hoeveel een paard éigenlijk voor je doet.
miss wel, maar ik doe dan ook heel veel voor mijn paard.
MRmichiel schreef:pharagirlke schreef:Ik betwijfel eigenlijk of veel mensen er wel bij stilstaan hoeveel een paard éigenlijk voor je doet.
Cassidy schreef:Rejoice zou nooit weggaan voor een miljoen, Glory voor dat bedrag wel.
Citaat:Pff zit me hier ook behoorlijk op te vreten als ik dit lees.
Like_peres schreef:Citaat:Pff zit me hier ook behoorlijk op te vreten als ik dit lees.
jij niet al1..
hoe mensen het durven te doen.
je hond koop je toch ook voor je plezier, maar paarden ja daar moet je je geld mee verdienen, verdien je niks? weg ermee.
pharagirlke schreef:een miljoen is sneller op dan je denkt Suus27.
En dan zit je daar na je rondreis zonder maatje