Het ging vandaag best wel goed

Even een verslagje...
Ik moest eerst dressuren, kom ik daar aan op het losrij veld voor de dressuur is het maar een schijt stukje van 10 meter ong.
Nouja ik moest toch maar losrijden dus... alles ging goed stap, draf en toen de galop en ja hoor Tierania ging weer eens bokken dat doet ze de laatste tijd elke wedstrijd.
Maar na vele pogingen ging ze eindelijk normaal galoperen.
Want anders had ik echt de proef niet ingegaan

Ik deed 1 proef en het was de 1e keer voor de pony tussen de bordjes
De punten kwamen ook maar niet. Ik moest om half 10 al dressuur en om 2 uur hadden we pas punten dat duurde wel erg lang ( ik was al klaar met 2 parcouren springen).Ik wist nog geen punten en toen was de prijsuitreiking al.
Was ik 3e geworden met 192 punten !
Voor de 1e keer 
Dus ik was wel trots op dr

Toen moest ik springen, toen we aankwamen dacht ik echt van 'ja hoor' ze hadden de springbak veel te nat gemaakt en er lagen allemaal plassen ook voor de hindernis enzo maar gelukkig waren die allemaal opgedroogt voordat ik moest

Het 1e parcour was ik foutloos en de barrage ook en ik was de enige foutloze dus ik was 1e
Ik kreeg er ook een super gaaf chabrak bij
( Het was wel erg jammer dat naar sommige hindernissen het zand heel erg zwaar was! Dan zakte je pony met z'n benen helemaal weg..)Het 2e parcour ging ook goed alleen in de barrage had ik een stop op 8.. Het was voor die hindernis heel zwaar en toen kwam ze ook nog te dicht en toen had ze geen kracht meer om over die hindernis te komen. Helaas anders was ik 2e

En nu had ik net geen prijs was 3e en waren 2 prijzen

Daarna nog even lekker gespattert in het water

Maar dan maakt niks uit ik heb weer een lekker dagje gehad

http://www.mijnalbum.nl/Album=6SDDSBYE << Foto's zwemmen

haha
en het was ook niet de moeite waard om even te wachten met me slechte proef 
(crosse) dus iemand wouw een foto maken maar meneer blijf niet stil staan een paar minuten bezig geweest en toen ston hij eindelijk stin na niet lang te hebben in gereden moest ik als snel starten er waren er 2 voor mij niet. nou ik ben door de baan heen gevlogen alleen de middendraf din goed in mijn eerste proef (hij leek wel een hengst
en 167. was we; 2 x eersten in mijn cat. c m2. de ringen waren erg slecht.
voor al ring 4 er zit een keul bij a en er zit op de langen zijde een bergje.