ik vind het echt een beetje behoorlijk enorm erg als je je paard ineens roze gaat lakken ofzo. Sorry hoor maar het is een paard, verknal je My Little Pony ofzo, en ga niet je paard daarvoor gebruiken om de hoeven lekker roze te lakken met glittertjes
wahaha Cassidy en Aerdenhout, wat een hilarische conversatie was dat.
Yuna, in welke winkel dan ??
ach, het lijkt mij wel eens lollig voor een fotoshoot, en voor een show vind ik het ook nog wel kunnen, maar ik zou er zeker niet dagdagelijks willen mee rondrijden, echt mooi vind ik het toch niet.
Al lijkt die tube witte 'verf' mij wel handig om mijn gele bijrijdpaard terug wit te krijgen.
uhu leuke topic echt ik zou het zelf nooit bij mijn pony dien zo op zn kont ofzow maar vindt het erg mooi (nat niet de hele tijd) hoevenlak lijkt mee wel leuk (zou je dan extra punten krijgen op wedstrijd:p)
Ik had de staart en manen glittergel in Februari wel kunnen gebruiken, want toen hadden we met carnaval een dressuurwedstrijd op stal waarbij wij verkleed meededen. Ik als kerstvrouw en Silence als rendier (jaja,we wonnen de originaliteitsprijs). Toen ben ik wel even naar zulke glitters op zoek geweest maar kon ze toen niet vinden.
Ik vind het ook wel grappig, Als je een keertje een show doet okee,, maar in het dagelijkse leven zou ik mijn paard nooit nagelak en glittertjes op doen.
waarom temmen, is toch leuk topic, wat maakt dat uit als maandje oud is??? ik had al gereageerd, maar idd, voor een show is mss wel leuk, maar om zo mee rond te rijdne,,, nee gaat veel te ver
ehm misschien omdat het in de regels staat? En een topic zakt niks voor niks weg er is al een maand niet gereageerd, en nu wordt het ineens weer omhoog geschopt, beetje onnodig....!!
Nee even serieus, vind het echt een beetje overdreven. Maar er zijn vast die het wel leuk vinden en kopen, met carnaval zou ik er misschien wel over nadenken.
Ik ken meisjes die een ponytje hebben en die is helemaal op en top versierd zijn ze uren mee aan het prullen - pony is geschoren met een hartje op zijn kont -Pony word helemaal ingevlochten met glitters overal - bandages allerlei verschillende kleuren -mutsje met van die oordingen op zijn hoofd
die zouden als ze het horen de nagelak wel kopen
Silence
Ik vraag me eigenlijk af waarbij het stopt. Zou er over een jaar of 2 ponyblondeerspul op de markt gaan komen, of dat je je pony kan gaan permanenten. Ik vind dit echt nergens over gaan hoe verkloot je je paard.