Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MSQuincyTE schreef:Gaat ze nou nog steeds achteruit of blijft het nou het zelfde
griebels schreef:Er zijn ook een aantal readers die wel op locatie komen... Ik stuur je wel ff een pb...
coco25 schreef:Jeetje meid ik leef helemaal met je mee ik heb alles gelezen en vindt het vreselijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat ze zeer snel weten wat DIT is en dat ze weer beter wordt. Ik zal voor jullie duimen..
Ik heb even een vraagje, kan je de bloedruk meten bij een paard???
brenpasbeau schreef:reading wat is dat eigenlijk ik heb er nog nooit van gehoort.
texelse schreef:Hoi Brenda,
Net even gelezen wat er allemaal aan de hand is. Het viel mij op dat er op de ziekte van Lyme getest is. Onze dochter wordt momenteel ook getest op de ziekte van lyme. Deze ziekte wordt ook wel de "aap onder de infectieziekten" genoemd. Maar let op!! In Nederland wordt er in het bloed gezocht naar antistoffen tegen Lyme. Als die in je bloed voorkomen is de diagnos dus Lyme. Maar met deze nare ziekte kun je dus ook Lyme hebben zonder antistoffen in je bloed. In Amerika wordt het bloed getest op de verwekker van Lyme. Het is meermalen voorgekomen dat het bloed in nederland negatief getest was, terwijl er in amerika wel degelijk lymverwekkers in het bloed gevonden worden.
Er is een speciaal Lyme-instituut in Amerika. Maar daar heb ik verder nog geen adres van. Wij wachten eerst even de test in Nederland af. Hoe de test in Frankrijk en Duitsland gedaan wordt weet ik niet. Maar misschien heb je hier iets aan. Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal geod komt.
ikke20 schreef:als je een andere kliniek zoekt denk dat het wel ver reizen is voor jullie maar hoor over de bosdreef in belgie erg goede verhalen. veel betere als uit utrecht.
brenpasbeau schreef:zal ik doen naadje