BOKT TERREUR

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

UniferB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:07

Pffff, en dan hebben we het alleen nog maar over thuis of op de manege. Wij gaan morgen een paar dagen met de paarden op vakantie...enig idee wat voor problemen dat met zich meebrengt???? Ben al dagen aan het poetsen en soppen. Je wilt toch een beetje goede indruk maken op je vakantie bestemming Haha!

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:15

Wat ik vandaag gedaan heb is helemaal erg nl: met mijn Tinker naar de keuring!!!!!!! Dan ben je toch echt afgeschreven, hoor.
(maar 't was wél leuk)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 23:09

is er iemand die mijn 7 paarden wil komen..... poetsen???, manen trekken ??? staart uitpluizen en k..n..ippen/? over hoeven uit halen en tanden schoonmaken nog maar niet te spreken!!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:22

Met eigen ogen heb ik kunnen zien dat het paard van Baileys er perfect uitzag maar ja, het blijft natuurlijk een Tinker Knipoog Vanaf nu wel een Tinker met een eerste premie!!

En waarom Sarabande wil meeten begin ik opeens een stuk beter te begrijpen, ze hoopt natuurlijk dat ik kan toiletteren Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:35

Missy schreef:
Ik had een niet overeenkomend neusriempje en frontriempje Bloos

Oh my god!!! Dat heb ik ook.... Verdrietig
Ik vrees dat het levenslang wordt voor mij.....

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:36

Ik heb dan wel een shet, maar ik heb WEL een overeenkomend neus- en frontriempje!! Haha!

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 16:38

Ik heb vorige week mijn paarden twee dagen stil gezet, ze alleen los gegooid in de bak (ze stonden natuurlijk wel in de wei, maar toch). Ons hele zorgvuldig geplande verantwoorde trainingsschema in de war, ik voel me nog schuldig.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 16:58

ik heb duco zelfs 3 dagen alleen maar los gelaten in de bak (ik kon niet rijden) ik hoop maar dat hij er geen trauma aan overhoudt!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:11

Mensen, ik heb vandaag zonder zadel en hoofdstel, zonder cap, zonder beenbescherming mijn paard naar de wei gestapt.
Wel keuring ik zwarte broek, zwarte laarzen en zwart shirtje trouwens.
Maar, ben ik nu heel erg fout?
Het spijt me echt heel erg, ik hoop dat ik er met een waarschuwing vanaf kom

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:25

Citaat:
laat het hele strand afzetten en schaf een handrem aan

ik heb altijd een anker mee, als ik niet meer op de normale manier kan stoppen(dwz flink aan de stang hangen) dan gooi ik het anker uit.
Okay we maken dan een paar supersonische koprollen en slidings maar stoppen doen we.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:37

Wat dachten jullie trouwens van gekleurde bijpassende hoefijzers?
Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:51

Ik geloof dat het niet druk wordt op de olympische-spelen-meeting...
Wie gaat er nog meer allemaal mee?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:18

Helaas, helaas, de grote, bruine KWPN merrie waar ik nu op rij gaat helaas naar een andere stal.
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik een Fries rijden. Tja, daar kan ik natuurlijk niet mee aankomen...

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:01

Tsss..... ik heb tenminste een echte bruine kwpn-er met alleen een kolletje en een leuk papier erachter. Daar kan ik me tenminste mee vertonen! Vingers aflikken Er hangt alleen wel een merkloos hoofdstel van maar 75 gulden om.... hmmm, kan dat? Vast niet hè? Daarentegen heb ik wel een vrij duur zadel en beenbeschermers met springschoenen om. Haha!

Ankers heb ik op het strand niet nodig, de mijne WIL niet eens het strand op, das veel handiger! Haha!

Sommige mensen hebben hun paarden in stands staan.... dat is erg! Daar kunnen paarden helemaal niet tegen! Haha! Haha! Haha!

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:38

ow jeej. Ik rijd western, ik heb geen bijpassende zetjes (sterker nog ik heb alleen nog maar poetsspullen, en zelfs die hebben allemaal andere kleuren). Paard is niet bomvast (word overigens wel aan gewerkt) De waterbak en voerbak worden niet elke dag schoongemaakt, ik mest niet zelf uit, strootjes zijn niet gesorteerd op kleur Haha!......
Ik geloof dat ik mijn spaarpot alvast ga omkeren Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 23:17

ik geloof dat ik de brand ontsprongen ben (of hoe noem je dat Haha!)

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:40

fantastisch topic dit!! Haha!

Maar ik vrees dat ik me zeker niet op die Olympische zal kunnen laten vertonen Huilen
Mijn paardje is wel donkerbruin met zwarte manen en staart en weinig witte aftekeningen, maar zonder papier Huilen Bloos
Verder geen duur zadel en hoofdstel Bloos
maar... wel bijpassende setjes!!! nl babyblauw (dekje met donkerblauw randje, dus rond bandages nog donkerblauwe bandjes), groen, donkerblauw en natuurlijk wit!
We rijden ook wedstrijden, nu jumpings die toch redelijk goed gaan, maar over de dressuur zullen we maar zwijgen

Ook rij ik niet altijd met cap Bloos en mijn kledij is meestal niet aangepast aan het "setje van de dag" Bloos

goh, ik hoop dat ik na die vele boetes ooit nog op mijn paard kan stappen.... Scheve mond\

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:59

KimS schreef:
fantastisch topic dit!! Haha!

Maar ik vrees dat ik me zeker niet op die Olympische zal kunnen laten vertonen Huilen
Mijn paardje is wel donkerbruin met zwarte manen en staart en weinig witte aftekeningen, maar zonder papier Huilen Bloos
Verder geen duur zadel en hoofdstel Bloos
maar... wel bijpassende setjes!!! nl babyblauw (dekje met donkerblauw randje, dus rond bandages nog donkerblauwe bandjes), groen, donkerblauw en natuurlijk wit!
We rijden ook wedstrijden, nu jumpings die toch redelijk goed gaan, maar over de dressuur zullen we maar zwijgen

Ook rij ik niet altijd met cap Bloos en mijn kledij is meestal niet aangepast aan het "setje van de dag" Bloos

goh, ik hoop dat ik na die vele boetes ooit nog op mijn paard kan stappen.... Scheve mond\

Volgens mij kun je beter stoppen met de paarden dit gaat helemaal de verkeerde kant op Haha!

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 13:20

Nee, alle bokkers hier gaan totaal de mist... wat doen jullie eigenlijk nog hier..???
Neem voorbeeld aan mij... Mijn pony heeft een gouden stal (nee niet van die goudkleurige verf ) met 20-karaats diamantjes. En natuurlijk heeft zij een uiterst vriendelijk , door mijn prive-labotarist uitgevonden lotion met hetzelfde goud en diamantjes in haar vacht, zodat alles perfect bij elkaar aansluit om het haranchament niet te vergeten.... Voor de wei hebben we een speciaal mat aan laten leggen waar ze zich neregens kan bezeren en er zitr op de milimeter nauwkeuerige meter op wat het gras betreft zodat ze nooit teveel naar binnen kan krijgen. Wordt de temperatuur lager dan 16 graden of wordt er over 3/4 weken een buitje voorspelt, kan het overdekte dak binnen een halve seconde worden uitgeschoven. En overal heb ik mijn mensen lopen. Laatst werd mijn groom ziek en kon mijn paard niet gepoest worden. Ik heb een groom over moeten laten komen uit Thailand... (natuurlijk deze groom direct ontslagen..
Maar...helaas jullie zullen op het moment even van mijn uitweidingen over mijn perfecte verzorgen etc. moetn missen want het is 10 voor half twwe en dan krijgt ze, door mijzelf verzorgde, massage... En ik kan haar niet laten wachten...

Ozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 14:53

Een gouden stal? Pas je wel op dat je lieve paardje zich niet bezeert aan dat harde spul dan?
En die groom uit Thailand dat kan natuurlijk al helemaal niet niet he? Zo'n vreemd persoon waar ze nog helemaal niet aan gewend is... strax heeft ze er nog een trauma aan overgehouden.... Verdrietig

Ozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 15:08

Denk trouwens dat ik ook maar beter kan gaan emigreren... Haha!

Mijn paard heeft dan weliswaar HELEMAAL geen aftekeningen, maar ze is niet donkerbruin, ze is zwart.... (of mag dat nog net?)
Dan heb ik nog zo'n shetlander, die niet eens dient om mijn KWPNschatje 24/7 gezelschap te houden, ZONDER papieren....
En nu komt het ergste... ik heb ook nog zo'n afgrijselijke KRUISING!! En nog wel een shet x ijslander... Frusty heb medelijden alsjeblieft. Huilen

Ook ga ik zelf ook nog wel eens op die 2 ponietjes rijden, zijn de manen van mijn paard niet getrokken, en rijd ik altijd zonder beenbescherming.... Lips are sealed

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 15:26

obelix"]
[quote="Missy schreef:
Mag je als je blond bent dan wel op een paard met zwarte manen? Of is dat helemaal uit den boze?

het liefste zien we dat je dan je haar zwart verft nl. he?? *LOL* *LOL* Party!!
[/quote]

Enne mag blond haar met een paard met blonde manen en staart dan wel Verward Please Verward of is dat ook not done Haha!

Jeetje al die regeltje zeg ik hoop dat ik het allemaal kan onthouden (tsja ben blond met blond paard dus dat is dubbelop Haha! )

Kieffer zadel met Kiefferhoofdstel wel mexicaanse neusriem (mag dat??) CHECK
Beenbeschermers Kieffer of Action altijd om CHECK
Setje in donkergroen (zelfs zweepje is donkergroen) CHECK
Paard is vos met alleen maar een klein wit kolletje en verder geen aftekeningen maar wel AWPN (Arabisch Warmbloed Paard) Haha! Haha! okay AVS dan mét keurige papieren.
Cap niet altijd op
Poets altijd keurig voor en na het rijden CHECK

Mag ik door blijven rijden Navy of krijg ik nu ook een rode kaart en kom je met loeiende sirene achter mij aan gegalopeerd:?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 18:02

Ik ontdekte tot mijn schrik dat in ondanks een verkeerd om zittende sperriem, wel een doorhangend frontriempje bezit....
en ondanks dat ik zei van niet, staat het niet slecht *LOL*

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 16:41

Citaat:
Ook moet je leren laarzen hebben (liefst 2 paar of meer)

Dit is toch een grapje he??? Want we hebben niet allemaal een bankrekening met veel nullen Pling

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 16:43

natuurlijk niet, net als de rest van dit topic gemeend is Frusty