Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oreo schreef:ardennen schreef:wil je echt iets voor paarden betekenen, onderneem dan actie voor paarden die het echt slecht hebben. een manege paardje bijvoorbeeld dat 10 uur per dag moet rondjes draaien. enkel buiten zijn 4 muren komt om zijn lesjes te lopen. en met open geschuurde rug moet blijven braaf meedraaien, omdat het opbrengt.
@ardennen: Off topic -sorry- maar ik vind het tamelijk ondoordacht en kwetsend om de situatie van alle manegepaarden op deze manier te omschrijven. Veel manegepaarden hebben een fijner leven dan sommige privepaarden. Excessen zijn er overal, maar er zijn zeer zeker ook prima maneges!
Sorry, het is off-topic, maar ik wordt zo p*ssig van die standaard denkwijzen
Karl66 schreef:De Horses Concept Group werkt op de één of andere manier samen met het FNRS Ruitersportcentrum Stal Duin & Daal. Maar die hele stal kom je nergens tegen op de site van de FNRS
Karl66 schreef:De Horses Concept Group werkt op de één of andere manier samen met het FNRS Ruitersportcentrum Stal Duin & Daal. Maar die hele stal kom je nergens tegen op de site van de FNRS
Kafue schreef:![]()
Wederom verstrikt in hun eigen leugens, en ze geloven er zelf nog heilig in ook.
Mijn God hoe kun je in vredesnaam menen dat je 300 paarden kun opvangen, terwijl je er niets voor op orde hebt.
Moet gaan bedelen voor halsters en touwen??.
Belachelijk als je iets wilt gaan doen moet je ervoor zorgen dat je de basis voorwaarden op orde hebt en dat is bijvoorbeeld stalling, voer, harnachement. Je moet zeker weten dat je het kunt, niet alleen maar denken.
Ik kan hier alleen maar om lachen.
Die arme mishandelde paarden uit Marum. De boer had ze wel hoog weggedreven maar ze zijn zelf terug gegaan dankzij kijkers.
Het water dat kwam razendsnel, binnen 20 minuten stond het al zo hoog er was geen ontkomen meer aan.
Helaas en nu hebben ze het prima bij de boer die er al jaren maar dan ook jaren voor zorgt. Ik heb het verhaal uit betrouwbare bron namelijk kenissen van de boer die daar ook wonen en die weer kenissen op texel hebben waar ik recent mee gesproken heb.
Nu kun je die paarden wel onteigenen en dan? Weggeven aan stichtigen. Er zijn nog wel schrijnender gevallen dan deze paardjes hoor.
slimmerik schreef:Uitleg:
meneer Evenblij is de instructeur daar, voorzitter van de Stichting Horses Good Care en is Professor op bokt
Barbara is Joki op bokt
Stefanie ben ik.....