Kimberley77 schreef:Weet je, ik vind dit een hele mooie actie. Maar stel he, stel dat er zoveel mensen staan en dat dat indruk achtrelaat dat er anders besloten wordt..wat dan? Waar brengt men zo snel al die paarden onder? Ik bedoel dat niet negatief hoor, want dat die boer ze niet meer terugeverdiend ben ik het mee eens, maar denk wel dat er over een actie heel goed nagedacht moet worden in het welzijn va de dieren. Heeft de AID wel genoeg plekken om ze op te vangen?
Men roept nl 1 voor 1, ik wil wel een paard adopteren, maar is men zich er ook vamn bewust dat dat enorm veel centjes kost en de overheid dat iet gaat betalen, maar de adoptant zelf?
Ik zie dat de petitie maar heel weinig mensen al aan meedoen, iedereen roeopt, maar doet anders. Ik zie het dus ook al zo voor me, stel AID en weet ik veel wei allemaal gaat ermee akkoord, dat dan opeens veel mensen zich ook zullen terugtrekken als adoptant...en dara staan de paarden dan, zonder een klootzak van een boer, maar die wel land heeft en er stenge controle zal plaatsvinden..althans dit is voor nu even mn denkwijze he.
Als jullie dara de boel gaan barricaderen, doe dit dan onder het mom van protesteren dat de wetten veranderd moeten worden, meer controles uit oefenen voortaan, dat daar meer subsidie voor vrij moet komen etc. Ik denk nl dayt de paarden er niet bij gebaat zijn als ze morgen niet opgehaald worden..hoe banketstaaf ook.
De AID doet gelukkig steeds beter zijn werk en ik hoop dat de nieuwe regering hier straks ook zn steentej aan bij zal dragen en dan is een demonstratie een mooi gegeven..maar dan wel met een ander oogpunt..
Heel veel succe svoor degene die gaan, ik zal aan jullie denken. Had er heel graag ook zelf bijgeweest.
Je zit er dus langs... want de petitie werkt niet 
Edit: ik heb hem al 3 keer getekend en er gebeurd gewoon niks, zo is er al meer over gepost in meerdere topics, die petitie kan ook later nog komen...