Ik heb voor 1 NRPS (en voor een shet): -1 dressuurzadel van Henri de Rivel -1 Springzadel -Borsttuig -Mexicaans hoofdstel -Gelpad (ik gebruik geen bontjes ) -Veeeeel dekjes -Peesjes (zo'n 3paar ofzo? ) -dekens
Voor 1 shet heb k - 2 poetskoffers ( de meeste borstels dubbel, ook antiklittenspra zit erbij enzo) - 1 pannenkoekzadel - 1 hoofdstel - 2 halsters (1 te groot) - 1 longeerlijn (binnenkort 2, want dese is Snoopy dsoorgesprongen) - 2 caps vr mezelf - 2 zweepjes - 8 bandages (4 rode en 4 witte, de witte worden verkocht) - 2 dekjes - en nog wat andere nest xd
Anoniem
Geplaatst: 28-03-09 22:07
voor 3 paarden in een stalletje van 4 op 4 ongeveer 18 halsters: 7 a 8 van chalinka 3 van blesco 6 of 7 van undra ongeveer 13 dekjes: 3 van blesco 6 of zo van linka 3 of 4 van undra 3 zadels: 1 vzh 1 dressuur 1 spring 2x bandages: 1 paar witte 1 paar donkerblauwe 3x peesbescherming: 1x groen 1x zwart 1x blauw 7 poetsbakken of zo 5 dekens: 3 fleecedekens 1 zomerdeken 1 uitrijdeken 4 of 5 hoofdstellen 12x longeerartikkelen: 2 longes 4 4metertouwen (NH) 1 longeerzweep 4 sticks 1 longeersingel 4 zwepen: 2 dressuurzwepen 2 springzweepjes stuk of 5 singels 3 ballen nog een oornetje
DebjeDopje
Geplaatst: 30-03-09 16:02
pony: - 4 hoofdstellen, mexicaanse, heel oud hoofdstel, engels met sperriem en een zonder. - 3 zadels, springzadel ooit gekregen, veelzijdigheidszadel, zadel dat niet past. - heel veel dekjes - poetsspullen - 4 witte peesbeschermers - 4 zwarte peesbeschermers - 3 halsters, zwart met goud, roze met blauw(?) rood - zweetdeken - 1 halstertouw de rest is kapot - 2 winterdekens, zwart met goud/bruin koordje en een rood/paars achtige
paard: - 1 zadel - 1 hoofdstel - 4 dekjes, global burberry, blauw, anky, HH groen met aan de binnen/buitenkant bloemetjes - 4 zwarte peesbeschermers - poetsspullen - 1 winterdeken - zomerdeken wordt binnekort gekocht - bandages - zweetdeken - 4 halsters, lederen halster, het gareel halster, groen halster, global burberry halster - 1 halstertouw, rest is ook al kapot
pfoeh ik zal nog best wat vergeten zijn...
2 likstenen 3 zwepen, dressuur lang, dressuur korter, spring wondspray(!) leervet olie spul (4 potjes...en nog 3 volle en 1 halfvol ) 2 bakjes zadelzeep 1 cap heel veel paar handschoenen binnekort 2 paar rijlaarzen 1 paar sporen longeerlijn longeerzweep zon klipje ( V vormpje?!) voor longeerlijn ehm...
martingaal slof héél veel stiekjes
moeder: bontje voor op t zadel 'voor de gevoelige bips' cap handschoenen paar laarzen
DebjeDopje
Geplaatst: 30-03-09 16:09
dubbel gebroken bit voor utah
zo'n bit die een stang kan worden 2x 2x gebroken bitje voor kimberly
een gebroken bit voor niemand
vliegendeken 2x ergens?!
ong 6 singels van kimberly 3 singels van utah 5 paar beugels 4 paar beugelriemen
dresuur zadel me bontje veel bandages 2 paar peeskappen hoofdstel 2 halsters zweetdeken staldeken poetkoffer en tasje emmer met was spulletjes 4 dekjes ( ja weinig ik zoek er ook meer) springzadelmet bontje tjaa van alles
Ndieh
Geplaatst: 03-04-09 23:19
4 pony's in de springsport :
- 3zadels; 2stüben & 1 andere nog van m'n vader geweest. + singels (2gewone 1 springklap) - 3 hoofdstellen. - 4 paar peesbeschermers / strijklappen. (2xwit, 1xzwart, 1xbruin.) - 4 staldekens voor 'swinters. - ehm dekjes; 3 clubdekjes voor concour. 3 rabobank dekjes gewonnen met rabotalentenplan. en nog tig dekjes met reclame die ik gewonnen heb. - stuk of 6 halsters. + touwen. - borstels hoevenkrabbers etc.