Pascha schreef:Verliespunt Z is toch bij 170 punten en minder.
Klopt. En shanna had 155 en 159, dus nog bijna meer verliespunten
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pascha schreef:Verliespunt Z is toch bij 170 punten en minder.
estherL schreef:Klopt
Vanaf 153 tot 170 punten 1 verliespunt
Misser schreef:Echt jammer dat het niet is gelukt!
Maar lijkt me ook niet makkelijk om op een paard wat je een paar keer hebt gereden een Zproef te rijden.
Misser schreef:Echt jammer dat het niet is gelukt!
Maar lijkt me ook niet makkelijk om op een paard wat je een paar keer hebt gereden een Zproef te rijden.
haike schreef:Misser schreef:Echt jammer dat het niet is gelukt!
Tjah, als je niet klaar voor bent, moet je gewoon niet starten. Lijkt me dat je dat zelf wel in kan schatten na zoveel ervaring
Becky_Claire schreef:Misser schreef:Echt jammer dat het niet is gelukt!
het wil wel eens helpen om dr wat mee te trainen en dat paard te leren kennen
pharagirlke schreef:en jij denkt dat Shanna niet getraind heeft met taco?
Vind het erg jammer hoe sommige bokkers reageren, ipv haar een hart onder de riem te steken
Inderdaad Maya! Ook shan kan een mindere wedstrijd hebben!Ze is ook maar een mens!
WesseLady schreef:pharagirlke schreef:en jij denkt dat Shanna niet getraind heeft met taco?
Vind het erg jammer hoe sommige bokkers reageren, ipv haar een hart onder de riem te steken
Inderdaad Maya! Ook shan kan een mindere wedstrijd hebben!Ze is ook maar een mens!
Misschien moet ze zich dan ook zo gedragen... Ja sorry hoor, maar eerst krijgen we een hoop topics met prutsmuts over hoe ze gaat starten met taco enzo, nou allemaal hartstikke boeiend, maar zeg dan ook gewoon dat het wat minder is gegaan en doe niet zo zielig over die punten. Maakt verder niet uit, want ze is ook maar een mens!
Vind het een behoorlijk arrogante, niet-menselijke gedachte dat je zomaar even met een fjord in het Z winst gaat rijden, zonder dat je er veel tijd in steekt. Ik zag ook dat de eigenaresse wel winst reed, dus het kan wel. TRAINEN zeg ik!
haike schreef:en jij denkt dat Shanna niet getraind heeft met taco?
Citaat:Misschien moet ze zich dan ook zo gedragen... Ja sorry hoor, maar eerst krijgen we een hoop topics met prutsmuts over hoe ze gaat starten met taco enzo, nou allemaal hartstikke boeiend, maar zeg dan ook gewoon dat het wat minder is gegaan en doe niet zo zielig over die punten. Maakt verder niet uit, want ze is ook maar een mens!
Vind het een behoorlijk arrogante, niet-menselijke gedachte dat je zomaar even met een fjord in het Z winst gaat rijden, zonder dat je er veel tijd in steekt. Ik zag ook dat de eigenaresse wel winst reed, dus het kan wel. TRAINEN zeg ik!
Citaat:AmenAmen
![]()
WesseLady schreef:pharagirlke schreef:Misschien moet ze zich dan ook zo gedragen... Ja sorry hoor, maar eerst krijgen we een hoop topics met prutsmuts over hoe ze gaat starten met taco enzo, nou allemaal hartstikke boeiend, maar zeg dan ook gewoon dat het wat minder is gegaan en doe niet zo zielig over die punten. Maakt verder niet uit, want ze is ook maar een mens!
Amen![]()
pharagirlke schreef:Shanna is verontwaardigd omdat ze op haar film een proef ziet die zeker geen verlies waard is! Daar kan ik heel goed inkomen, wanneer jullie met een super gevoel buiten komen zijn jullie ook teleurgesteld wanneer het zo laag gepunt word, zeker als er 2 verlies aan vast hangt!