Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:19

Pascha schreef:
Verliespunt Z is toch bij 170 punten en minder.

Klopt. En shanna had 155 en 159, dus nog bijna meer verliespunten

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:20

Klopt
Vanaf 153 tot 170 punten 1 verliespunt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:21

EDIT
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 15-10-06 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Becky_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:22

estherL schreef:
Klopt
Vanaf 153 tot 170 punten 1 verliespunt

Goh dus dat betekend dat ze eerst 2 verliespunten weg moet werken voor ze winst kan rijden best heftig

Vandaar dat ze niet meer gaat starten met hem

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:26

2 verliespunten?! Zo!
Ik hoop dat ze die verliespunten weg kunnen fixen, maar starten ze uberhaupt?

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:30

Echt jammer dat het niet is gelukt!
Maar lijkt me ook niet makkelijk om op een paard wat je een paar keer hebt gereden een Zproef te rijden.

Becky_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:33

Misser schreef:
Maar lijkt me ook niet makkelijk om op een paard wat je een paar keer hebt gereden een Zproef te rijden.

het wil wel eens helpen om dr wat mee te trainen en dat paard te leren kennen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:35

Misser schreef:

Tjah, als je niet klaar voor bent, moet je gewoon niet starten. Lijkt me dat je dat zelf wel in kan schatten na zoveel ervaring Bloos

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:37

haike schreef:
Misser schreef:

Tjah, als je niet klaar voor bent, moet je gewoon niet starten. Lijkt me dat je dat zelf wel in kan schatten na zoveel ervaring Bloos

Ben ik met je eens, Haike! Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:43

He Shan, wat balen joh! Je had zelf toen met de laatste training een toch wat minder gevoel toen je afstapte vertelde je me nog... En het is nooit leuk als de punten behoorlijk anders blijken te liggen dan je verwacht had... Ach gut

Enfin, iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd met bijbehorende punten. Kan de beste ook overkomen he Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:44

Becky_Claire schreef:
Misser schreef:

het wil wel eens helpen om dr wat mee te trainen en dat paard te leren kennen Tong uitsteken

en jij denkt dat Shanna niet getraind heeft met taco? Knipoog

Vind het erg jammer hoe sommige bokkers reageren, ipv haar een hart onder de riem te steken

Inderdaad Maya! Ook shan kan een mindere wedstrijd hebben! Lachen Ze is ook maar een mens!

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:53

pharagirlke schreef:

Vind het erg jammer hoe sommige bokkers reageren, ipv haar een hart onder de riem te steken

Inderdaad Maya! Ook shan kan een mindere wedstrijd hebben! Lachen Ze is ook maar een mens!

Misschien moet ze zich dan ook zo gedragen... Ja sorry hoor, maar eerst krijgen we een hoop topics met prutsmuts over hoe ze gaat starten met taco enzo, nou allemaal hartstikke boeiend, maar zeg dan ook gewoon dat het wat minder is gegaan en doe niet zo zielig over die punten. Maakt verder niet uit, want ze is ook maar een mens!

Vind het een behoorlijk arrogante, niet-menselijke gedachte dat je zomaar even met een fjord in het Z winst gaat rijden, zonder dat je er veel tijd in steekt. Ik zag ook dat de eigenaresse wel winst reed, dus het kan wel. TRAINEN zeg ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:55

WesseLady schreef:
pharagirlke schreef:

Misschien moet ze zich dan ook zo gedragen... Ja sorry hoor, maar eerst krijgen we een hoop topics met prutsmuts over hoe ze gaat starten met taco enzo, nou allemaal hartstikke boeiend, maar zeg dan ook gewoon dat het wat minder is gegaan en doe niet zo zielig over die punten. Maakt verder niet uit, want ze is ook maar een mens!

Vind het een behoorlijk arrogante, niet-menselijke gedachte dat je zomaar even met een fjord in het Z winst gaat rijden, zonder dat je er veel tijd in steekt. Ik zag ook dat de eigenaresse wel winst reed, dus het kan wel. TRAINEN zeg ik!

Amen Afgod

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:59

haike schreef:

Citaat:

Citaat:
Amen Afgod Amen Vork

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:01

hoho, hoe gaan we van 'shanna is een super ruiter die niet langs haar schoenen loopt'
naar
'shanna is een arrogante trut' als ik vragen mag? Of is dat omdat ze nu eens een keer niet wint?!!

Shanna is het meest sociale, lieve en vriendelijkste meisje op heel bokt dat ik ken! Ze is zéker niet arrogant! Ze is altijd even behulpzaam en het is een fantastische ruiter!

En nu, alleen maar omdat het een keer niet lukt, grijpt ieder zijn kans om haar omlaag te trekken?
Ik bespeur hier toch iet wat jaloezie hoor dames...En dan heb ik het vooral over een aantal zeer specifieke personen die ineens verschijnen en shanna omlaag trekken dat het gewoon niet meer om aan te zien is!
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-10-06 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:02

had je vorige topics hierover ook gevolgd..
jammer dat het wat minder ging, maar volgende keer beter als die er komt toch Lachen

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:03

Waarschijnlijk gaat het de meesten er niet om dat ze een keer niet wint, maar de manier waarop ze ermee omgaat.

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:04

WesseLady schreef:
pharagirlke schreef:

Amen Afgod

Amen't ook Afgod
.. Ik ben het eigelijk ook eens met sommige bokkers.
Eerst hele gedoe met mysterieus dit, mysterieus dat. Iedereen laten weten dat je Z1 gaat starten. En dan gaat het wat minder, en dan wil je niks loslaten. Ik bedoel bij iedereen gaat het wel eens slechter. Nagelbijten / Gniffelen Vind het eerlijk gezegd ook een beetje banketstaaf tegenover de eigenaar. Ze stelt d'r paard te leen omdat je zo nodig een wp wilt halen in het Z1, en dan gaat het 1keer slecht en dan geef je meteen op. Maarja dat is mijn mening.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:05

Shanna is verontwaardigd omdat ze op haar film een proef ziet die zeker geen verlies waard is! Daar kan ik heel goed inkomen, wanneer jullie met een super gevoel buiten komen zijn jullie ook teleurgesteld wanneer het zo laag gepunt word, zeker als er 2 verlies aan vast hangt! Lachen

Djuukiej: ik vermoed net dat ze dit soort dingen wilde vermijden.

enneuh: k heb dat van arrogante niet geschreven Knipoog laat daar even geen misverstanden over bestaan!! das géén quote van mij Lachen

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:06

Nou sorry hoor, ik zeg niet dat ze een arrogante trut is, dat zijn jouw woorden. Maar in dit topic wordt steeds maar beweerd dat ze het allemaal wel kan en DAT is nu net waar het probleem zit. Ze kon het niet, nou ja, so be it. En dan horen we ineens niks meer van haar. Ik zal niet beweren dat ze arrogant is, maar dat vind ik toch wat vreemd...

Shanna16, graag reactie!!!

Ik wil je niet omlaag halen oid, maar vertel gewoon wat er mis ging en wat je er aan gaat doen! Dat doe je ook als het WEL goed gaat... Vork

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:07

Ja, dat vind ik eigenlijk ook best jammer, meestal krijgen we hele verhalen te horen, maar nu het wat slechter ging, krijg je bijna niets te horen, zelfs de punten niet.

Ik weet dat het niet leuk is om slecht nieuws hier op bokt te zetten, maar je moet wel sporttief blijven. Knipoog

Maar het is niet aanvallend bedoeld hoor, ik vind Shanna echt een super ruiter, ik wou dat ik ook zo kon rijden als haar! Haha!

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:07

@ Pharagirl; Vermijden door zoveel topics te openen? En iedereen nieuwschierig maken? Ik heb zelf de topics gevolgd & in gereageerd. Dus ik kom niet 'zomaar' opduiken.

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:09

pharagirlke schreef:
Shanna is verontwaardigd omdat ze op haar film een proef ziet die zeker geen verlies waard is! Daar kan ik heel goed inkomen, wanneer jullie met een super gevoel buiten komen zijn jullie ook teleurgesteld wanneer het zo laag gepunt word, zeker als er 2 verlies aan vast hangt! Lachen

ik zeg, LAAT ZIEN DIE FILM Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:09

Het is nog altijd een paard waar ze mee rijd en geen fiets.
Een paard is een levend wezen wat niet altijd het zelfde reageert.Op een fiets moet je alleen maar hard trappen en als je dan verliest ligt het aan je zelf,dan heb je niet hard genoeg gefietst.

Ik heb het gevoel dat sommige bokkers en dat geld niet alleen in dit topic nog altijd niet het verschil tussen een paard en een fiets kennen.

Shanna,prima gedaan al waren de punten dit keer mischiens iets minder volgende keer beter.En laat de andere dames maar gaan fietsen Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:10

hoho, ik heb dat ook niet beweerd!!!! Knipoog Dat is het hem net!! Knipoog Als er iemand shan niet arrogant vind ben ik het wel!
Als ik der wat ken, is het heel vernstandig van haar om niet te reageren, morgen zullen jullie zeker wat van haar horen! Lachen Daarbij, ik zou ook niet meer reageren als ze zo gemeen uit de hoek komen, daar maak je je niet meer moe aan, das gewoon omlaag trekken en steken geven...Daar doe je toch niets tegen!

Djuukiej: nee vermijden dat een aantal mensen haar op deze manier onderuit kunnen halen!

Wesselady: ik meende dat ergens in dit topic gezegd is dat ze hem nog niet op pc gekregen heeft, dat ze daar voor ging zorgen!

Silvana: amen!